- „Kauno dienos“, BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vairuotojams kartais tenka susidurti su įvairiomis kliūtimis ir pažaidomis keliuose, kurios kelia grėsmę jų pačių ir kitų eismo dalyvių saugumui. Kaip apie tai pranešti kelininkams?
AB „Kelių priežiūra“ kviečia gyventojus ir vairuotojus apie pavojingas išdaužas, pažaidas ar kitas kliūtis kelyje informuoti trumpuoju numeriu 1871. Skambučio kaina – 0,12 Eur/min. „Telia“ ir „Tele2“ tinkluose, 0,15 Eur/min. „Bitės“ tinkle.
Dar vienas būdas – skambinti numeriu +370 523 29 600. Šiuo atveju skambučių kainos priklauso nuo pasirinkto operatoriaus plano.
„Kelių priežiūra“ taip pat suteikia galimybę nemokamai užpildyti pranešimo formą interneto svetainėje keliuprieziura.lt. Šis būdas ypač patogus tiems, kurie nori išsamiai ir operatyviai perduoti informaciją apie valstybinės reikšmės kelių dangos pažeidimus ar kitas kliūtis.
Be to, neseniai bendrovė pristatė ir integraciją su populiaria navigacine programėle „Waze“. Vairuotojų pažymimos kliūtys keliuose patenka ir į kelininkų darbų organizavimo sistemą, kur yra peržiūrimos, įvertinamos ir prireikus nedelsiant šalinamos.
Bendrovė „Kelių priežiūra“ siekia bendradarbiauti su visais eismo dalyviais.
Kelininkai patruliuoja valstybinės reikšmės keliuose pagal nustatytą periodiškumą, tačiau vairuotojai kasdien susiduria su įvairiomis situacijomis, todėl kartais taip pat žino, kuriose vietose būtina imtis skubių veiksmų.
Visi eismo dalyviai yra tarsi papildomos akys keliuose, kurios gali prisidėti ne tik prie efektyvesnės priežiūros organizavimo, bet ir saugumo užtikrinimo. Kelininkai pabrėžia, kad vienu metu būti visur ir pastebėti kiekvieną kelio pažaidą neįmanoma, todėl bendrovė siekia bendradarbiauti su visais eismo dalyviais.
„Kelių priežiūra“ atsakinga už 21 500 km valstybinės reikšmės kelių visoje Lietuvoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai8
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...
-
Ministras: sprendimas atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba nebuvo tinkamai suderintas2
Metams atidėjus sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba, Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius sako, jog toks žingsnis nebuvo tinkamai suderintas su atsakingomis institucijomis. ...
-
VRM atidėjo sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba7
Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius penktadienį pasirašė įsakymą, kuriuo metams nukėlė sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba. ...
-
Šventinė karštinė įsibėgėjo: Kalėdoms išpuošia ir automobilius2
Kol tarp miestų vyksta amžina kova, kurio gi eglė gražiausia, išradingumu kartais nenusileidžia ir paprasti žmonės. Štai ir automobilių mylėtojai bando įrodyti, kad ne prasčiau moka išpuošti savo ratuotas transporto priem...
-
Bilotaitė turi kategorišką nuomonę dėl vairavimo egzamino2
Buvusi vidaus reikalų ministrė konservatorė Agnė Bilotaitė nepagrįstu ir nesuprantamu vadina naujojo vidaus reikalų ministro siekį stabdyti sprendimą nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje organizuoti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos ...
-
Vežėjų parką papildys elektriniai lokomotyvai2
Krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ įsigijo septyniolika elektrinių lokomotyvų, jie į Lietuvą atvyks 2027-ųjų pradžioje. ...
-
Žali – patys saugiausi, oranžiniai – autsaideriai
Manoma, kad automobilio spalva neturi įtakos, kaip dažnai jis patenka į avarijas, tačiau ryškių spalvų transporto priemonės neretai laikomos saugesnėmis. ...
-
Naujovę „Regitrai“ padiktavo klientai4
„Regitra“ plečia savo asortimentą: įregistravę naują automobilio numerį iš karto galėsite įsigyti ir rėmelį. ...
-
Lūžio belaukiant: kas augins konkurenciją1
Europos naujų automobilių pardavimo statistika liudija: tebekaraliauja kompaktinės klasės modeliai. Daugeliui tai optimalus variantas dėl patrauklios kainos, gausios komfortą ir saugumą užtikrinančios įrangos, automobilio dydžio. Paklausiausių de&s...
-
Lietuviškas paradoksas: uždarbiai – geri, bet mechanikų trūksta6
Lietuva pagal kelių transportu gabenamus krovinius užima trečią vietą Europoje. Tokį srautą pervežančią sunkiasvorę techniką reikia nuolat prižiūrėti ir remontuoti. Tad kodėl mūsų šalyje smarkiai stinga kvalifikuotų sunkvežimių mech...