Iššūkis: sukurti žaidimą per dvi paras

Į vieną vietą susibūrę kelios dešimtys kūrybingų kauniečiai bando įveikti jiems pasiūlytą iššūkį. „LT Game Jam 2015“ organizatoriai visus norinčius sukvietė į kompiuterinių ir stalo žaidimų kūrimo maratoną. Nuo idėjos iki prototipo – per 48 valandas. Žaidimai kuriami pagal paskutinę akimirką organizatorių paskelbtą temą. Šiųmetinė tema – "Ką dabar daryti?".

Didžiausias Baltijos šalyse žaidimų kūrimo renginys „LT Game Jam 2015“ šiemet vyksta ne tik Kaune, bet ir Vilniuje bei Klaipėdoje. Tris Lietuvos miestus suvienijęs „LT Game Jam“ yra tuo pat metu vyksiančio pasaulinio renginio „Global Game Jam“ dalis.

Į komandas su pažįstamais ir nepažįstamais žmonėmis susibūrę rašytojai, dailininkai, programuotojai, dizaineriai ir kitų sričių specialistai bei entuziastai savo darbo rezultatą turės pristatyti sekmadienio vakarą.

Azarto pagauti dalyviai dirbo ne tik dienomis, bet ir naktimis. Stalo žaidimą "Epic Titan Battle" kartu su komanda kūręs bendrovės "Telesoftas" direktorius Algirdas Stonys šeštadienio priešpiet bandė gryninti žaidimo taisykles ir laukė, kol pabus dailininkas, miegoti nuėjęs labai vėlai.

"Pagrindinė žaidimo idėja – žaidėjas atsiduria paslaptingo pasaulio viduryje. Kartu su juo atsiduria ir kitų dalyvių, tik neaišku, ar jie jam yra priešai, ar draugai. Tai paaiškėja žaidimo eigoje. Žaidėjo tikslas – ridenant kauliuką ir keliaujant langeliais įveikti visas kliūtis ir pareiti namo", – pasakojo A.Stonys.

Prie šio žaidimo darbavęsis penkiolikmetis Reinholdas Kondratavičius pasakojo iki šiol žaidimus bandęs kurti vienas namuose, tačiau vis užstrigdavo kurdamas taisykles. "Paprastą žaidimą kurti neįdomu, o sudėtingesniam reikia kelių žmonių", – kalbėjo gimnazistas.

„Tikimės, kad „LT Game Jam“ padės pagrindus ne vieno sėkmingo lietuviško žaidimo sukūrimui, paspartins naujų žaidimų kūrimo komandų ir kompanijų susikūrimą ir paskatins moksleivius bei studentus siekti karjeros žaidimų industrijoje", – sakė Lietuvos žaidimų asociacijos valdybos pirmininkas Liudas Ubarevičius.

Organizatoriai primena, kad žaidimų maratono metu sukurtos ankstyvosios žaidimų versijos neretai padeda pagrindus komerciškai sėkmingo produkto sukūrimui. 2013-ųjų tema – širdies plakimo garsas įkvėpė „Global Game Jam“ dalyvavusius „Bossa studio“ narius sukurti chirurgo simuliatorių. 2014-aisiais išplėstas ir patobulintas žaidimas „Surgeon Simulator“ tapo pasauliniu hitu ir interneto sensacija.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių