Žurnalistės Ž. Kropaitės sesers kolekcijoje sužibo I. Prudnikovaitė-Pitrėnė

  • Teksto dydis:

„Aš visada palaikau moteris kūrėjas. O ypač smagu, kai moterys kuria moterims“, – sakė operos solistė Ieva Prudnikovaitė-Pitrėnė, tapusi lietuviško prekės ženklo „Laud Clothing“ kolekcijos pristatymo kviestine žvaigžde.

Mados renginys vyko ką tik duris atvėrusio verslo centro „Green Hall 2“ modernaus interjero restorane. Į vakarą I. Prudnikovaitę-Pitrėnę atlydėjo vyras, žymus dirigentas Modestas Pitrėnas su dukrele Veronika. Operos solistė šypsodamasi sakė, kad kiekvieną dieną jai priimtiniausias minimalistinis aprangos stilius, retsykiais netgi su lengvo chuliganizmo prieskoniais, rašoma pranešime spaudai.

Renginį vedė vienos iš prekės ženklo įkūrėjų, dizainerės Augustės Kropaitės sesuo, televizijos žurnalistė Živilė Kropaitė bei asmeninis moterų treneris, televizijos projekto „Lietuvos balsas“ dalyvis Martas Kalendra, atidaręs renginį su rokenrolo karaliaus E. Presley daina. Į renginį atvyko politikas Žilvinas Šilgalis su žmona Kristina, dizainerė Milda Bordeaux su draugu, verslo konsultantu Samu Bhaskaru, vairuojančių moterų asociacijos prezidentė Asta Jonušienė, mados tinklaraštininkė Mažena Gorelova-Absentta, grupės „Vyšnios“ narės Aistė Karanauskytė ir Agnė Jarmalavičiūtė, keliautojas ir verslo konsultantas Darius Radkevičius su žmona Natali ir kt.

Renginio vedėja, televizijos žurnalistė Ž. Kropaitė prisipažino, kad sesuo specialiai jai yra sukūrusi keletą suknelių. „Beje, paauglystėje Augustė slapta rengdavosi mano sukneles. Iš spintos pasiimdavo netgi naujas, su etiketėmis suknytes, ir eidavo į mokyklą, nes savosios jai greitai spėdavo pabosti. Tad dabar jai priklausytų sukurti man kuo daugiau drabužių ir taip atlyginti praeityhe patirtą žalą“, – šypsodamasi apie jaunesnės sesės Augustės kūrybingas išdaigas pasakojo Ž. Kropaitė.

Kuriamų drabužių stilistika – minimalistinė, moderni, turinti geometrinių motyvų. Būdingi aiškūs siluetai, ryškios spalvos bei formos.

„Laud Clothing“ kolekciją, skambant DJ Miko ritmams, demonstravo ne tik operos solistė I. Prudnikovaitė-Pitrėnė, bet ir aktorė Rita Žliobaitė, grupės „Okata” narės Justė Kraujelytė ir Kristina Mažeikaitė, didžėja Roberta Kazlauskaitė, stilistė bei tinklaraštininkė Violeta Krasovska ir kt. Vakaro pabaigoje prie modelių prisijungė ir M. Kalendra, demonstravęs nuotaikingą švytinčią sidabro spalvos striukę. Modeliams makiažą kūrė „Makeup Secrets“ akademijos meistrai.

Prie kolekcijos buvo priderinti spalvingi „Jai Kudo“ akiniai. Kaip sakė stilistė ir mados tinklaraščio „Stilius ir Miestas“ viena įkūrėjų Dovilė Kavaliauskienė, “Stilingi akiniai gali tapti ryškiu asmenybę atspindinčiu akcentu. Tinkamai parinkti akiniai praturtina modernaus miestiečio įvaizdį“.

Prekės ženklo kuriamų drabužių stilistika – minimalistinė, moderni, turinti geometrinių motyvų. Būdingi aiškūs siluetai, ryškios spalvos bei formos. Nebijoma blizgių audinių, netradicinių formų, kaip, kad kvadratinės ar visiškai apvalios formos rankinės. Tačiau svarbiausia kūrėjoms, jog jos pristato tai, ką mėgsta bei nešioja pačios, ir kas suteikia pozityvumo. „Trumpai tariant, tai – drabužiai su ūpu, – sakė šio prekinio ženklo įkūrėjos A. Kropaitė ir Monika Kaušylė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių