- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kaip skamba dažų kibirėliai, tepamas glaistas, santechnikos vamzdis? Su specialiai sukurta muzika, kurioje įrašyti realūs namų remontui skirtų priemonių skleidžiami garsai, startuoja nauja prekybos tinklo „Senukai“ įvaizdžio kampanija „Namų ritmu“, pavaizdavusi vieno namo orkestrą.
Pasak Vytauto Romeikos, „Senukų“ rinkodaros vadovo, įmonei nuolat keičiantis ir siūlant vis daugiau naudų skirtingoms klientų grupėms, natūraliai atėjo laikas ir naujai pristatyti visą „Senukų“ lojalumo sistemos spektrą: daugybę sprendimų, kurie lengvina gyvenimą ir leidžia greičiau, efektyviau ir smagiau įsirengti, atnaujinti ar tiesiog pagerinti savo namus.
„Senukai“ siekia į kasdienes situacijas pažiūrėti pozityviu kampu ir atėjus pavasariui įkvėpti kūrybiškai atsinaujinti savo aplinką. Nors namų remonto garsai įprastai asocijuojasi su laikinais nepatogumais, tačiau džiaugiuosi, kad mūsų kompanija randa sprendimų ne tik padėti atnaujinti, patobulinti ir pagražinti savo namus, bet ir skatina išlaisvinti kūrybines idėjas“, – kalbėjo V. Romeika.
Remonto garsai tapo muzika
Bendrą įvaizdžio kampanijos idėją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius pasakoja, kad užduotis apimti platų didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo paslaugų ir lojalumo programų spektrą bei apie jas smagiai papasakoti viename klipe buvo įdomus iššūkis visai komandai.
Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą.
„Kadangi „Senukai“ yra lyg darnus orkestras, kuris visada pasirengęs „groti“ kiekvieno mūsų namų ritmu, nieko nuostabaus, kad šiai idėjai iliustruoti pasirinkome muzikos vaizdo klipo formatą. Sukūrėme pasakojimą apie tai, kaip įvairių žmonių ir jų namų kuriamas ritmas susijungia į vieną smagią melodiją“, – teigė J. Valatkevičius.
Agentūros sumanymą įgyvendino „Dansu Films“, režisierius Domas Petronis bei garso dizaineris Simas Okas („Pete and Wolf“). Vaizdo klipui specialiai sukurtas garso takelis, kuriame realūs įrankiai ir įvairios prekės iš „Senukų“ virto muzikos instrumentais: pavyzdžiui, kibirai – būgnais, santechnikos vamzdžiai – pučiamuoju didžeridu, statybinės virvės – bosu, kabių plaktukas ir virtuvės rakandai – perkusija. Tai perteikia ir svarbiausią idėją: namų atnaujinimas yra praktinė užduotis, tačiau jos rezultatai visada atneša išskirtinį džiaugsmą.
Naujoji reklama tęsia 2022 metais pradėtą „Senukų“ įvaizdžio liniją „Vieno namo istorijos“.
Daugiau dėmesio lojalumo programoms
Nauja reklama pristato atnaujintas „Senukų“ lojalumo programas: daugiakanalę lojalumo programą „Smart Net“, išskirtinių nuolaidų programą „Naujakurys“, naudų programą meistrams ir profesionalams „Proficard“.
„Senukai“ nuolat reaguoja į besikeičiančius klientų poreikius, todėl atnaujina ir personalizuoja prekes bei paslaugas skirtingoms klientų grupėms tiek fizinėse, tiek elektroninėse parduotuvėse. Taip siekiame padėti klientams sutaupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių“, – pristatė „Senukų“ lojalumo vadovė Ona Makauskaitė-Gudaitienė.
Pasak jos, „Senukų“ parduotuvėse klientai gali rasti ne tik platų įvairių kategorijų prekių pasirinkimą, bet ir pasinaudoti paslaugomis: pavyzdžiui, dizainerio konsultacija, įrankių nuoma, įvairaus tipo pristatymu.
O. Makauskaitės-Gudaitienės teigimu, kalbant apie namus, pastebima išsiplėtusi šios sąvokos reikšmė klientų gyvenime: daugelis vis daugiau dėmesio skiria ne tik namų įrengimui ar atnaujinimui, bet nepamiršta ir sodo, lauko, namuose aktyviai leidžia laisvalaikį, pramogauja, taip pat rūpinasi savo vaikų ar gyvūnų poreikiais.
„Nuo patarimo iki sprendimo, nuo idėjų iki jų įgyvendinimo, nuo visų remonto, statybos ir apdailos prekių iki buitinės technikos, laisvalaikio prekių ar gyvūnų prekių – siekiame, kad „Senukuose“ būtų galima rasti visko, kas padėtų sukurti geresnį gyvenimą namuose“, – apibendrino lojalumo vadovė.
Reklamos vaizdo klipą galite pamatyti čia:
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje
Artėjant gražiausioms žiemos šventėms, lietuviai intensyviau dairosi atostogų krypčių svetur. Dauguma tautiečių kelionių paketus suskumba įsigyti iš anksto ir renkasi Kalėdas ar Naujuosius metus pasitikti kepinant saulei. ...
-
Veterinarijos tarnybos ir „InnoForce“ ginče paskelbtas verdiktas
Informacinių technologijų (IT) įmonei „InnoForce“ nepavyko įrodyti, kad Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) neteisėtai nutraukė IT sistemų diegimo sutartis, bei prisiteisti iš jos skolą. ...
-
Kėbulo geometrijos atstatymas: kodėl jis svarbus?
Po avarijos ar kitokio poveikio automobilio kėbului, geometrijos pažeidimai gali likti nepastebėti, tačiau jų pasekmės – rimtos. Tokie pažeidimai ne tik turi įtakos važiavimo komfortui, bet ir kelia pavojų saugumui. Automobilio geometrijos atst...
-
Ekspertai ir valdžia skirtingai aiškina SEB sprendimą: kas iš tiesų vyksta13
SEB bankas planuoja į vieną sujungti visus Baltijos šalyse veikiančius SEB, o būstinę iš Vilniaus perkelti į Taliną. Banko vadovė tikina, kad prie tokio sprendimo prisidėjo nestabili mokestinė aplinka Lietuvoje. Investuotojai ir verslin...
-
Brangs „Vilniaus vandenų“ paslaugos1
Vilniaus miesto ir rajono, Šalčininkų ir Švenčionių rajonų gyventojai už geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą nuo kitų metų vasario per mėnesį mokės vidutiniškai 58 centais (su PVM) daugiau, penktadienį prane&scaron...
-
VERT: ESO dalį vystytojų blogai informavo
Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dalį komercines saulės elektrines siekusių įrengti vystytojų netinkamai informavo apie jiems nesuteiktus prisijungimus prie tinklo, penktadienį pranešė patikrinimą atlikusi Valstybin...
-
Tvarumo idėja keičia mokslo pasaulį
Kauno technologijų mokymo centras (KAUTECH) drauge su Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacija į diskusiją sukvietė mokymo įstaigų ir verslo atstovus. Dalyviai diskutavo tema „Tvari verslo ir mokslo įstaigų partnerystė: kokie ...
-
„Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos byloje bus apklausiami užsienio specialistai
Artimiausiuose bendrovės „Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos bylos posėdžiuose bus apklausiami specialistai iš užsienio, penktadienį pranešė Šiaulių apygardos teismas. ...
-
Šventiniu periodu „Kauno švara“ dirbs įprastai3
Šventiniu periodu UAB „Kauno švara“ dirbs įprastai. Prašoma gyventojų pasirūpinti važiuojamosios dalies priežiūra – neužstatyti šiukšlių konteinerių. ...
-
Kaunas veža Kalėdas į apkasus: Ukrainos kariams – vilkikas paramos
Kaunas dar kartą susitelkė gerumui. Per šešias paramos akcijos „Kalėdos keliauja į apkasus“ dienas surinktas artipilnis vilkikas paramos Chersono, Pakrovsko, Torecko ir Sumų apskrityse kovojantiems Ukrainos kariams, sužeistiesie...