- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuoširdžios emocijos ir empatija dažnai kalba garsiau už bet kokius žodžius. Tai puikiai iliustruoja Dovilės Andriuškaitės, „Tele2“ klientų aptarnavimo centro vadovės, patirtis. Pertvarkius centro veiklą ir sutelkus dėmesį į darbuotojų gerovę, per vienerius metus pasiekti rezultatai pranoko visus lūkesčius bei pastebimai pakėlė klientų pasitenkinimą, kurį bendrovė matuoja išaugusiomis pajamomis.
Klientų poreikiai – įmonės kompasas
„Mūsų verslo esmė – klientas. Būtent mes, klientų aptarnavimo centro darbuotojai, pirmieji susiduriame su klientų poreikiais ir atsiliepimais, todėl galime greitai reaguoti į rinkos pokyčius. Mūsų įžvalgos apie klientų elgseną ir lūkesčius formuoja visos organizacijos strategiją. Esame tarsi kompasas, rodantis, kokia kryptimi turime judėti, kad atlieptumėme klientų poreikius“, – sakė D. Andriuškaitė, „Tele2“ klientų aptarnavimo centro vadovė.
Anot jos, nepriekaištingas klientų aptarnavimas yra strateginis įmonės tikslas. Skirtingai nei įprasta daugeliui kitų didelių įmonių, aptarnaujančių klientus telefonu, „Tele2“ klientų aptarnavimo centras yra integrali bendrovės dalis. Įmonė investuoja, kad išlaikytų savo darbuotojus komandoje.
Darbuotojų motyvacija džiugina klientus
Šiuo metu apie 180 specialistų visą parą rūpinasi, kad kiekvienas mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientas būtų aptarnautas sklandžiai ir operatyviai, nesvarbu, ar tai būtų skambutis, laiškas, ar žinutė. Praėjusiais metais sėkmingai įgyvendinta plati klientų centro pertvarka, kurios tikslas – dar aukštesnės kokybės klientų aptarnavimas.
„Mūsų motyvacinė sistema buvo peržiūrėta siekiant tiesiogiai susieti darbuotojų pasiekimus su verslo rezultatais. Vienas jų – aiškiau suprantama ir realiai darbuotojus skatinanti motyvacinė sistema. Dabar ji orientuota į tris pagrindinius tikslus. Visų pirma, greitį ir apimtį, kiek klientų darbuotojas aptarnauja per tam tikrą laikotarpį. Antra, klientų pasitenkinimą, tai yra atsiliepimus ir paslaugų kokybę. Trečia, pardavimus – klientų išlaikymą ir supažindinimą su naujovėmis“, – teigė D. Andriuškaitė.
Pasak jos, įgyvendinant šiuos pokyčius, darbuotojai buvo aktyviai įtraukti į diskusijas apie jų poreikius ir lūkesčius. Dėl to pavyko sukurti aiškesnę motyvacinę sistemą, kuri skatina siekti geresnių rezultatų ir didina darbuotojų įsitraukimą bei lojalumą įmonei.
„Pavyzdžiui, įvedus naują priemokų metodiką, lyginant šiuos ir praeitus metus, klientų aptarnavimo greitis ir kokybė pagerėjo dvigubai. Tai reiškia, kad telefonus pakeliame greičiau, atsakymų ieškome sparčiau, o į klientų klausimus atsakome išsamiau. Tobulesni motyvavimo metodai padarė reikšmingą įtaką ir žmonių atsiliepimams. Apklausos duomenimis, labai gerai pokalbius su konsultantais nuo pokyčių pradžios jau vertina ketvirtadaliu daugiau klientų nei anksčiau“, – mintimis dalijosi „Tele2“ klientų aptarnavimo centro vadovė.
D. Andriuškaitė priduria, kad sumažėjusi klientų centro aptarnavimo specialistų kaita leidžia formuoti stabilesnę ir labiau patyrusią komandą.
Kas padeda darbuotojams išlaikyti šaltus nervus?
Kartu su atnaujinta darbuotojų motyvavimo sistema, įmonėje taip pat buvo modernizuoti mokymai bei emocinės pagalbos teikimas. D. Andriuškaitės teigimu, darbas klientų aptarnavimo centre reikalauja daug daugiau nei tik faktinių žinių.
„Kasdienybė mūsų padalinyje yra emociškai įkaitinta. Šalia žaibo greičiu besivystančių technologijų ir nuolat modernizuojamų telekomunikacijų paslaugų, darbuotojas turi turėti psichologinių žinių bagažą. Klientai skambina tuomet, kai susiduria su iššūkiu, tad specialistui būtina rodyti empatiją, ir, žinoma, būti kantriam. Visada prisimename, kad už kiekvieno skambučio ir žinutės slypi gyvas žmogus, kuriam reikia ne tik informacijos, bet ir supratimo. Būtent todėl investicijos į darbuotojus yra mūsų sėkmės formulės pagrindas“, – sakė D. Andriuškaitė.
Ekspertė pabrėžia, kad įmonė nuolat rengia emocinio atsparumo mokymus, ieško būdų lavinti darbuotojų gebėjimus valdyti nerimą ir stresą. Organizacija taip pat kuria aplinką, kurioje kiekvienas darbuotojas jaustųsi įgalintas kalbėti apie savo išgyvenimus, dalintis ne tik teigiamais, bet ir neigiamais patyrimais, „išsiventiliuoti“ saugioje erdvėje, o prireikus – gauti profesionalią pagalbą. Tai rodo, kad įmonės vadovybė vertina kiekvieno darbuotojo gerovę.
DI yra pagalba, o ne konkurentas
Klientų aptarnavimo centro vadovė sako, kad „Tele2“ yra bendrovė, kurioje technologijos ir žmonės dirba kartu. Įmonė rūpindamasi savo darbuotojų emocine gerove ir suteikdama jiems reikalingas žinias taip pat siekia optimizuoti jų darbo procesus.
„DI matome kaip priemonę, padedančią mūsų darbuotojams efektyviau dirbti, o ne juos pakeisti. Anksčiau, norint gauti atsakymą į procedūrinius klausimus, reikėjo kreiptis į kolegą. Dabar kuriame įrankį, kuris galės automatiškai atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus, taip taupydamas darbuotojų laiką“, – teigė „Tele2“ atstovė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje1
Artėjant gražiausioms žiemos šventėms, lietuviai intensyviau dairosi atostogų krypčių svetur. Dauguma tautiečių kelionių paketus suskumba įsigyti iš anksto ir renkasi Kalėdas ar Naujuosius metus pasitikti kepinant saulei. ...
-
Veterinarijos tarnybos ir „InnoForce“ ginče paskelbtas verdiktas
Informacinių technologijų (IT) įmonei „InnoForce“ nepavyko įrodyti, kad Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) neteisėtai nutraukė IT sistemų diegimo sutartis, bei prisiteisti iš jos skolą. ...
-
Kėbulo geometrijos atstatymas: kodėl jis svarbus?
Po avarijos ar kitokio poveikio automobilio kėbului, geometrijos pažeidimai gali likti nepastebėti, tačiau jų pasekmės – rimtos. Tokie pažeidimai ne tik turi įtakos važiavimo komfortui, bet ir kelia pavojų saugumui. Automobilio geometrijos atst...
-
Ekspertai ir valdžia skirtingai aiškina SEB sprendimą: kas iš tiesų vyksta13
SEB bankas planuoja į vieną sujungti visus Baltijos šalyse veikiančius SEB, o būstinę iš Vilniaus perkelti į Taliną. Banko vadovė tikina, kad prie tokio sprendimo prisidėjo nestabili mokestinė aplinka Lietuvoje. Investuotojai ir verslin...
-
Brangs „Vilniaus vandenų“ paslaugos1
Vilniaus miesto ir rajono, Šalčininkų ir Švenčionių rajonų gyventojai už geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą nuo kitų metų vasario per mėnesį mokės vidutiniškai 58 centais (su PVM) daugiau, penktadienį prane&scaron...
-
VERT: ESO dalį vystytojų blogai informavo
Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dalį komercines saulės elektrines siekusių įrengti vystytojų netinkamai informavo apie jiems nesuteiktus prisijungimus prie tinklo, penktadienį pranešė patikrinimą atlikusi Valstybin...
-
Tvarumo idėja keičia mokslo pasaulį
Kauno technologijų mokymo centras (KAUTECH) drauge su Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacija į diskusiją sukvietė mokymo įstaigų ir verslo atstovus. Dalyviai diskutavo tema „Tvari verslo ir mokslo įstaigų partnerystė: kokie ...
-
„Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos byloje bus apklausiami užsienio specialistai
Artimiausiuose bendrovės „Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos bylos posėdžiuose bus apklausiami specialistai iš užsienio, penktadienį pranešė Šiaulių apygardos teismas. ...
-
Šventiniu periodu „Kauno švara“ dirbs įprastai3
Šventiniu periodu UAB „Kauno švara“ dirbs įprastai. Prašoma gyventojų pasirūpinti važiuojamosios dalies priežiūra – neužstatyti šiukšlių konteinerių. ...
-
Kaunas veža Kalėdas į apkasus: Ukrainos kariams – vilkikas paramos
Kaunas dar kartą susitelkė gerumui. Per šešias paramos akcijos „Kalėdos keliauja į apkasus“ dienas surinktas artipilnis vilkikas paramos Chersono, Pakrovsko, Torecko ir Sumų apskrityse kovojantiems Ukrainos kariams, sužeistiesie...