- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Automobiliai su vairu dešinėje pusėje Lietuvoje galės būti registruojami tik tuomet, jei juose bus įrengtos papildomos saugos priemonės - kameros su monitoriais, skirtos užtikrinti matomumą, taip pat periskopiniai veidrodžiai.
Jų šviesos ir šoniniai vaizdo veidrodėliai turės būti įrengti, kad neakintų priešais važiuojančių vairuotojų, o keleivius vežančių automobilių dešinėje pusėje turės būti dar vienos durys, kad žmonės nebūtų išlaipinami į gatvę.
Susisiekimo ministerija Vyriausybei siūlo pritarti atitinkamiems Saugaus eismo įstatymo pakeitimams.
Lietuva leis registruoti dešiniavairius automobilius, atsižvelgusi į Europos Sąjungos Teisingumo Teismo sprendimą - teismas šių metų kovą nutarė, kad Lietuva ir Lenkija, drausdamos registruoti automobilius su vairu dešinėje pusėje, pažeidė laisvo prekių judėjimo principą. Lietuva savo poziciją neregistruoti tokių automobilių motyvavo tuo, kad jie nėra saugūs.
Šiuo metu Lietuvoje draudžiama registruoti automobilius, kurių vairas yra dešinėje pusėje, išskyrus užregistruotas iki 1993 metų gegužės 1 dienos. Naudotis tokiais automobiliais Lietuvoje 90 dienų per metus gali užsieniečiai, neturintys leidimo gyventi šalyje.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Naujas mokestis kirto žiaurų smūgį prekybai automobiliais
Estijoje nuo šių metų įsigaliojus naujam motorinių transporto priemonių mokesčiui, per pirmąjį metų mėnesį jų nupirkta triskart mažiau nei pernai sausį – tik 531, skelbia Estijos įgaliotųjų prekybos automobiliais atstovų asociaci...
-
Legendinis automobilis parduotas už 46,5 mln. eurų
Šeštadienį „Mercedes-Benz“ muziejuje Štutgarte buvo parduotas legendinis 1954 m. „W196R“, dar vadinamas „Sidabrine strėle“. Šis automobilis laimėjo Argentinos didįjį prizą Buenos Airėse, o ...
-
Vilnius lenkia net Londoną ir Paryžių: vairuotojai atsakė, kodėl
Nyderlandų tyrimas nustatė, kiek laiko įvairių miestų vairuotojai praleidžia spūstyse. Paaiškėjo, kad spūstys Vilniuje lenkia net tokius Europos didmiesčius kaip Londonas, Paryžius ar Berlynas. Vilniaus vairuotojai vardijo priežastis, kodėl...
-
Įsidėmėkite: šios trys žiedinės sankryžos – pačios pavojingiausios
Avaringiausia ir pavojingiausia žiedine sankryža Vilniuje galima vadinti Savanorių pr., Laisvės pr. ir Geležinio Vilko g. sankirtą. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, šiame transporto mazge praėjusiais metais buvo užfiksuoti 96 eismo ...
-
Netekus vairuotojo pažymėjimo užsienyje, Lietuvoje vairuoti galima
Jei užsienyje dėl Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimo yra netenkama vairuotojo pažymėjimo, ar galima vairuoti parvykus į Lietuvą? Kitoje valstybėje skirta tokia bausmė galios ar negalios grįžus į tėvynę? ...
-
Monte Karlo ralyje startavo Vitkevičiaus ir Žvinakevičiaus ekipažas
Sausio 30 dieną 19 val. startavo prestižinės „Rallye Monte Carlo Historique“ lenktynės, kuriose nelengvą kelionę pradėjo ir mūsų šalies istorinių automobilių gerbėjų Tado Vitkevičiaus ir Lino Žvinakevičiaus ekipažas, važiuo...
-
Iš Kinijos atrieda BYD
Tarptautinė prekybos kompanija „Inchcape“ ir didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja BYD („Build Your Dreams“) pasirašė susitarimą pateikti BYD elektromobilius Lietuvos rinkai. ...
-
Galimybė karjeros proveržiui – „Lithuanian Rally4 Trophy“
Jauniesiems automobilių ralio talentams šie metai gali tapti didžiuliu šuoliu jų karjeroje, nes, laimėję Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) rengiamas „Rally4 Trophy“ varžybas, turės galimybę dalyvauti keturiuose E...
-
Elektromobilių parkas: tendencijos ir prioritetai
„Regitros“ duomenimis, Lietuvoje jau trečią kartą iš eilės elektromobilių autoparkas per metus paaugo apie 50 proc. ...
-
Traukiniais Lietuvoje važiavo 5 mln. keleivių
LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“, preliminariais duomenimis, pernai traukiniais pervežė daugiau nei 5,5 mln. keleivių, iš jų 5 mln. – Lietuvoje. ...