Susisiekimo ministras: stengsimės išsaugoti Girulių mišką

  • Teksto dydis:

Susisiekimo ministras dar kartą patikino, kad Klaipėdoje statant naują geležinkelių infrastruktūrą, nebus kertamas Girulių miškas.

„Galiu dar kartą pareikšti, kad mes esame sutarę – tiek su aplinkos ministru, tiek Vyriausybėje, tiek su „Lietuvos geležinkelių“ vadovu, uosto vadovais ir kitais – kad ieškosime visų alternatyvų užtikrinti miško išsaugojimą“, – žurnalistams kalbėjo Klaipėdoje penktadienį apsilankęs Marius Skuodis. 

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška teigė, kad bendrovės interesas yra vystyti žalią transportą.

„Galiu tvirtai pasakyti, kad Girulių miško nėra plano kirsti, yra šiuo metu analizuojama ir ieškoma visų sprendimų, kaip mes galime kitais būdais, sprendiniais užtikrinti krovinių, keleivių srautą į Klaipėdą, išsaugant miškus“, – kalbėjo M. Bartuška.

Ieškosime visų alternatyvų užtikrinti miško išsaugojimą.

Nerimas dėl Girulių miško kilo dėl geležinkelio Klaipėdoje plėtros, ruošiantis iki 2030-ųjų iš uostamiesčio centro iškelti beveik visus krovinius.

Kilus bendruomenių pasipiktinimui, kad Girulių miške gali tekti iškirsti nuo 30 iki 50 hektarų miško, buvusi Vyriausybė pernai liepą pataisė nutarimo projektą ir kaip galimas geležinkelio plėtros zonas įvardijo ir Klaipėdos rajono teritorijas.

Tuomet skelbta, kad toks sprendimas leidžia pradėti teritorijų planavimą ir analizuoti poveikį aplinkai ruože nuo Kopūstų kaimo Klaipėdos rajone, pro Pauosčio kelyną iki geležinkelio viaduko virš Liepų gatvės, ir ruože nuo Rimkų geležinkelio stoties pro Draugystės stotį iki Klaipėdos uosto ribos.

Miesto savivaldybėje tuomet gimė idėja steigti Girulių regioninį parką, taip siekiant apsaugoti mišką nuo kirtimų.

Ministras M. Skuodis taip pat tikisi miesto ir uosto bendro darbo infrastruktūros plėtros ir aplinkosaugos klausimais.

„Mums iš ministerijos pusės labai svarbu matyti bendrą vaizdą. Iki kitų metų pabaigos turime surėmę pečius padaryti viską, kad užbaigtume pradėtą Baltijos prospekto pagrindinio žiedo rekonstrukciją. (...) Mes norime matyti kompleksinį vaizdą, kaip iškelti transporto srautus iš miesto centro. Tai yra susiję ir su žaliuoju kursu", – sakė M. Skuodis.

Anot jo, įgyvendinant infrastruktūros projektus negalima pamiršti aplinkosaugos.

Tai pirmasis M. Skuodžio vizitas Klaipėdoje jam būnant susisiekimo ministru. Jis susitikimo su uostamiesčio meru Vytautu Grubliausku, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generaliniu direktoriumi Algiu Lataku ir M. Bartuška.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Klpd.

Klpd. portretas
Jūsų žiniai, tas klausimas buvo jau seniai svarstytas ir derintas tiek savivaldybės, tiek aukštesnių Vilniaus institucijų lygmeny. Patys atsiminkit kada paskutinį kartą buvo sudarytas ir patvirtintas miesto strateginis planas? Kadangi viskas daroma slapta nuo bendruomenių, apsiribojant tiesiog juokingais ,,pristatymais visuomenei", dabar kyla labai pagrysti klausimai - kodėl bereikalingai bus naikinamas Girulių miškas ir arčiau geležinkelio esantys daugiamečiai medžiai.Po truputį lenda tiesa, kad savivaldybė pirštu rodydama į geležinkeliečius ir ministerijas, iš tikrųjų pati ,,padirbo" šiuos darbelius apie kuriuos dabar kalbama. O kas tuomet buvo vieni iš pagrindinių šio ydingo suplanavimo dirigentai vietinėje valdžioje? Ogi Simukas Gentviliukas(starteginio planavimo komiteto pirmininkas) ir ponas Grubliauskas(mūsų irgi dabar labai ,,populiarus"daugiametis meras:D).Taigi, Reziume: Visi kirtimų ir pan. sprendimai yra savivaldybės valdžiukų nuopelnas

—————

————— portretas
Vien už norą stengtis jau medalį reikia kabint. Stenkitės, stenkitės. Gal ką ir išsaugosit...

buduliams

buduliams portretas
ne neniškis sprendžia kirsti ar ne kirsti.Taip buvo nusprendus gandragalvių valdžia
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių