Gyventojai širsta: autobusai neveža, o ženklai klaidina

Nuolatinės Kauno viešojo transporto reformos įgriso kauniečiams, kurie nebesusigaudo, kuri informacija tikra, o kuri jau pasenusi. Daugumoje stotelių iki šiol kabo informaciniai kelio ženklai, kuriuose nurodomas ne tik stotelės pavadinimas, bet ir troleibusų bei autobusų, kursuojančių ta gatve, numeriai.

Nuolatinės Kauno viešojo transporto reformos įgriso kauniečiams, kurie nebesusigaudo, kuri informacija tikra, o kuri jau pasenusi. Daugumoje stotelių iki šiol kabo informaciniai kelio ženklai, kuriuose nurodomas ne tik stotelės pavadinimas, bet ir troleibusų bei autobusų, kursuojančių ta gatve, numeriai. Dalis šių maršrutų jau nebeegzistuoja, tad painioja ne tik kauniečius, bet ir miesto svečius.

Nesustojo stotelėje

Į Kauną neseniai atsikraustęs Alfonsas Jonas Klumbis nesitikėjo, kad šio miesto viešojo transporto sistema gali būti tokia paini.

"Kaune daug metų gyveno mano mama, tad miestas man pažįstamas, tačiau per dešimtmečius įvyko tiek viešajo transporto pakeitimų, o kelio ženklai vis dar mena sovietų laikus", – nusivylęs dienraščiui "Kauno diena" pasakojo A.J.Klumbis.

Jis pateikė ne vieną klaidinantį pavyzdį. A.Smetonos al. esančiuose viešojo transporto stotelėse ženklai vis dar informuoja, kad pro čia važiuoja 29-ojo maršruto autobusas. O tai netiesa. Informaciniai ženklai skelbia, kad Vokiečių g., o būtent Talino g. stotelėje, turėtų stoti 5-ojo maršruto autobusas. "Prie sovietų gal ir stojo, bet tik ne dabar", – ironizavo A.J.Klumbis.

Vyras taip pat pastebėjo, kad po A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijos nė viena stotelė iki šiol neturi pavadinimo, tad gyventojai patys turi susiprasti, kuri stotelė yra kuri.

Labiausiai A.J.Klumbį papiktino ne per seniausiai įvykęs nutikimas, kai važiuodamas 34-ojo maršruto autobusu jis negalėjo išlipti norimoje stotelėje. "Aš visada lipdavau toje pačioje stotelėje, tačiau tąkart autobuso vairuotojas nesustojo, o kai paklausiau kodėl, informavo, kad pasikeitė maršrutas ir šioje stotelėje autobusas daugiau nebestos", – prisiminė kaunietis.

Pakeitė tik 30 proc. ženklų

Dienraščiui "Kauno diena" pasikalbėjus su savivaldybės atstovais, paaiškėjo, kad Kaune yra apie 800 viešojo transporto stotelių, ir jose tikrai skelbiama daug pasenusios informacijos.

"Visų stotelių informacinių ženklų, kuriuose užrašyti ne tik jų pavadinimai, bet ir maršrutų numeriai, dar nesame pakeitę, gal tik 30 proc., – aiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.– Naujai kabinamuose ženkluose užrašomas tik stotelės pavadinimas, o maršrutų tvarkaraščiai pakabinami ant apšvietimo stulpų specialiuose cilindruose arba ant paviljonų."

Vedėjas pripažino, kad per daugelį metų labai daug maršrutų pasikeitė, todėl ir buvo nuspręsta ant ženklų neberašyti jokios papildomos informacijos. "Lig šiol pakeitus maršrutą, tekdavo keisti visą ženklą", – prisiminė P.Keras.

"Iškart pakeisti visų ženklų neturime galimybės, tad keičiame palaipsniui, iš pradžių tuos, kurie patys seniausi, sulankstyti, aprūdiję", – pasakojo P.Keras.

Vedėjas rekomendavo kauniečiams pasitikėti tik ta informacija, kuri pažymėta cilindruose ar stotelių paviljonuose – ten pateikiami naujausi maršrutai, tikslus autobusų atvykimo laikas ir pan.
P.Keras priminė, kad apie viešojo transporto sistemos pakeitimus kauniečiai nuolat informuojami "Kauno dienoje" ir savivaldybės interneto svetainėje.

Netinka stulpų storis

Paklausus P.Kero, kodėl iki šiol nė viena viešojo transporto stotelė A.Juozapavičiaus pr. neturi pavadinimo, atsakymas pasirodė esąs netikėtas – oficialiai objektas dar nėra priduotas valstybinei komisijai, nors darbai jau baigti.

"Kai bus sudėti visi parašai ir antspaudai, tada galėsime visiškai eksploatuoti gatvę. Be to, yra ir kitų keblumų, kurių dar neišsprendėme – A.Juozapavičiaus pr. stovintys apšvietimo stulpai yra netinkamo diametro", – aiškino P.Keras.

Ant šių stulpų neįmanoma pakabinti savivaldybės turimų cilindrų, kuriuose yra nurodomi viešojo transporto maršrutai ir laikas. "Dar nenusprendėme, ar reikės užsakyti naujos konstrukcijos cilindrus, ar stotelių paviljonuose kabinsime maršrutų tvarkaraščius", – svarstė vedėjas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kerai,

Kerai, portretas
tau metas senai vazineti autobusais,gal kiek nors smegenys pragiedres,-vietoj to,kad visa sutve vaziuotu i Kanus,Kaunieciai,ko esate oziai,surenkite sitiems apkiauteliams maidana....

R

R portretas
Skambinau as tam kerui ir ne viena karta. Esme yra tame, kad kazkas suinteresuotas bardaku mieste ir is to darosi milijonus. Dar pabrangino ir taip brangu transporta, o suluze autobusai ir toliau vazines duobetomis Kauno gatvemis ir cia viskas liaudies gerovei:( O Silainiu mikorajonas, ypac atkarpa nuo Eitkunu iki Jotvingiu gatves yra visai uzmirsta. Zmones tureti eiti kilometrus kad patektu i ta stotele, is kurios vaziuoja autobusai norima kryptimi. O liaudis vis dar tyli... kiek tas valdininku nebaudziamumas gali testis??? Teisesaugai irgi vienodai rodo, aplamai visiems dzin, o valstybe pilnu tempu ritasi i bedugne!!!

sargėnai

sargėnai portretas
transporto skyrius tapo neįgalus nei kaip negali sureguluoti autobuso maršruto 23 ir 35 važiuoja kas puse val bet tarp ju nuo Varniu sustojimo intervalas 3-5 min na o paskui vienas su kitu lenktyniauja tik vienas važiuoja perpildytas o kitas iš paskos beveik tuščias. keleiviai vėl stovi ir šalą pusvalandi. kuo labiau plečiasi šis rajonas tuo labiau mažina visuomeninio transporto iš ryto prieš 8 val mokiniai net neįlipą į autobusą nes buna perpildytas, bet niekam tai neįdomu.
VISI KOMENTARAI 19

Galerijos

Daugiau straipsnių