Artėjant Kalėdoms „Meta“ stiprina kovą su internetinio apsipirkimo sukčiavimu

  • Teksto dydis:

JAV technologijų bendrovė „Meta“ pirmadienį paskelbė apie pasaulinę kampaniją prieš sukčiavimą internete, skirtą apsaugoti socialinių tinklų naudotojus nuo internetinių sukčių prieš didžiąsias metų šventes.

Socialinių tinklų milžinė „Meta“, kuriai priklauso tokios platformos kaip „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Instagram“, atskleidė, kad šiemet panaikino daugiau kaip du milijonus paskyrų, susijusiais su sukčiavimų tinklais Kambodžoje, Mianmare, Laose, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE) ir Filipinuose.

Pasak „Meta“, šiemet jos pastangomis taip pat buvo pašalinta 15 tūkst. internetiniam sukčiavimui naudotų nuorodų Vietname ir 9 tūkst. – Singapūre. 

Technologijų milžinė, bendradarbiaudama su kibernetinio saugumo įmone „Graphika“, nustatė tris populiariausias internetinio sukčiavimo kampanijas prieš Kalėdas.

„Meta“ nurodė, kad pirmiausia sukčiai socialiniuose tinkluose siūlo įvairius dovanų rinkinius labai patraukliomis kainomis, šventines dekoracijas ir suklastotus parduotuvių dovanų čekius. 

„Meta“ teigimu, sukčiai dažnai savo paskyras kuria keliomis kalbomis, taip pat naudoja dirbtinį intelektą (DI), pavyzdžiui, jo sugeneruotus netikrų klientų teigiamus atsiliepimus. 

„Sukčiai nuolat tobulina savo taktiką, kad išvengtų atpažinimo, ir retai kada taikosi į vieną platformą“, – sakoma „Meta“ išplatintame pranešime. 

Jame priduriama, kad sukčiai imasi šių veiksmų siekdami užtikrinti, kad „Meta“ matytų tik nedidelę šių sukčiavimo kampanijų dalį.

Rengdama savo kampaniją „Meta“ taip pat bendradarbiavo su žinoma interneto saugos eksperte Rachel Tobac (Reičel Tobak). 

„Meta“ taip pat išplėtė savo programos „Fraud Intelligence Reciprocal Exchange“ (FIRE) veikimą, todėl nuo šiol ji veikia ne tik Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Australijoje.

FIRE palengvina finansų įstaigų ir „Meta“ platformų dalijimąsi informacija apie galimą nesąžiningą veiklą.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių