Transporto priemonių ir joms skirtų reikmenų gamintojų stovyklose – permainingos nuotaikos: vieni džiaugiasi ūgtelėjusiu pardavimu, kiti kremtasi dėl sumenkusio pelno ar ketina atleisti darbuotojus, uždaryti gamyklas.
Birželį jau 102-ąjį kartą bus rengiamos legendinės pakilimo į Paiko kalną lenktynės „Pikes Peak“. Joms specialius projektus kuria ne vien entuziastai, sporto komandos, bet ir automobilių gamintojai. Visų laikų trasos rekordas jau priklauso elektromobiliui.
Po ketverių metų pertraukos Ženevoje surengta automobilių paroda – be kai kurių šios pramonės gigantų, o ekspertai prognozuoja, kad netrukus tokių renginių pasaulyje liks tik vienas kitas.
Vieni gamintojai priversti atšaukti iš rinkos milijonus savo automobilių su įvairiais trūkumais, tačiau kai kurias bendroves nemaloni procedūra persekioja itin retai.
Istoriškai itin stiprias pozicijas Europos naujų automobilių rinkoje turėję Vokietijos gamintojai patiria vis daugiau iššūkių. Tradicinis lyderis vis dar nepajudinamas, tačiau jam įkandin žengiantys konkurentai iš kitų žemynų vis aukščiau kelia galvas Senajame kontinente.
Europos naujų automobilių rinka elektrifikuojasi, šis procesas – iššūkiai gamintojams. Kurie iš jų elektromobilių sferoje pataiko arčiausiai dešimtuko?
Europoje 2022-aisiais naujų transporto priemonių registracija nukrito iki žemiausio lygio nuo 1993-iųjų, komponentų trūkumui ir toliau kėlus kliūčių automobilių gamintojams.
Du didžiausi pasaulyje automobilių gamintojai – „Toyota“ ir „Volkswagen“ – ketvirtadienį pranešė, jog dėl Maskvos karinės agresijos prieš Ukrainą stabdo savo gamyklų Rusijoje veiklą bei eksportą į šią valstybę.