Sumažėjęs transporto intensyvumas vasarą – gera proga didinti apsukas su gatvių remontu. Šįkart Kaune vairuotojų kantrybės pareikalaus darbai Ąžuolyno prieigose.
„Kauno diena“ skelbė kokias gatves miesto savivaldybė ketina šiemet tvarkyti ir kur kryps didžiausias kelininkų dėmesys. Tačiau kauniečiai pageidauja užsukti ir į mažesnes gatves.
Nuo rugsėjo Kaune atverta svarbi arterija – Pilies žiedas. Tačiau darbai toliau vyksta. Spūstyse gaištantys vairuotojai keiksnoja ne tik kelininkus. „Kauno dienos“ studijoje – visiems vairuotojams aktualus pokalbis su Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėju Aloyzu Pakalniškiu apie likusius darbus, jų baigimo datas ir toliau numatomus pokyčius.
Uždarius Kauno pilies žiedą, atrodė, kad Kauno transporto sistemą ištiks kolapsas. Tačiau lyg ir prisitaikėme prie spūsčių, susimodeliavome maršrutus, kaip jas apvažiuoti. Žinoma, padėjo ir tai, kad prasideda atostogų metas, kas tik gali traukia prie jūros ir ežerų, o miesto gatvės tuštėja.
Vasarą klaipėdiečiai ir miesto svečiai, išsiruošę automobiliais važiuoti uostamiesčio gatvėmis, prieš tai turėtų atidžiai pasidomėti, kur vyksta remontai, kad nepakliūtų į kamšatis.
Uostamiesčio gatvės sulauks darbininkų – stengiamasi išnaudoti susiklosčiusią situaciją, kai važinėja mažiau automobilių. Jau šią savaitę darbai prasidės Herkaus Manto gatvėje.
Vasara sostinėje turi vieną didelį privalumą – tuštėjant miestui, gerokai mažėja ir eismo spūsčių. Deja, vilniečiai šią vasarą turės ir toliau taikytis prie ilgesnių kelionių į darbą ir namus.
Atšilus orams Kauno miesto gatvėse vėl užvirė remonto darbai. Tikimasi, jog šiemet orai bus palankūs ir pavyks išvengti netikėtumų kaip praėjusiais metais, kuomet kilus gaisrui „Remix“ mašina sudegė, o darbus teko atidėti keliems mėnesiams.