Antradienio popietę Uosto direkcijos dispečeriai gavo pranešimą, kad ties Senąja perkėla, vykdant krantinės rekonstrukcijos darbus, buvo aptiktas daiktas panašus į sprogmenį.
Artėjant žiemai, Neries dešinės krantinės ruožas ruošiamas naujiems rangovams, kurie pavasarį užbaigs tvarkyti teritoriją ties Olimpiečių gatve. Šią savaitę darbus atlikusi įmonė „Skominta“ išveš dalį nepasodintų želdynų ir statybines medžiagas, krantinėje likusias nutrūkus rangos sutarčiai.
Klaipėdos uoste baigiamas strateginės reikšmės projektas – balandžio viduryje turėtų finišuoti pagrindiniai 1-osios krantinės rekonstrukcijos darbai. Juos įgyvendinančios įmonės atstovai skuba raminti statybvietės kaimynystėje gyvenančius melnragiškius: bet kuris dėl sunkiasvorio transporto atsiradęs gatvių defektas bus pašalintas.
Klaipėdoje ruošiantis tvarkyti Dangės skverą bei rekonstruoti šios upės krantines pradėti kirsti medžiai, ketvirtadienį pranešė uostamiesčio savivaldybė.
Svarbiausia Uosto direkcijos funkcija yra uosto infrastruktūros statyba. Tam skiriama ir daugiausiai pinigų. Išskirtinė uosto investicijų savybė yra greitas jų atsipirkimas – vidutiniškai per 2,5 metų.
Pradėjus rekonstruoti krantinę Smiltynėje, ties Lietuvos jūrų muziejumi, čia nebegali švartuotis keltas. Sukama galvas, ko imtis, kad lankytojai, paleisti Senojoje perkėloje, įstaigą pasiektų patogiau ir greičiau.