Portalo svečias
Arijandas Šliupas
Kokia Kauno oro uosto sėkmės formulė ?
Ar Kauno oro uoste yra (o gal bus) galimybe isigyti paskutines minutes kelioniu?
kas padare tokia nesamone su tualetais-cia juk oro uostas ne kavine,lektuvas nusileidzia ir jau prie tualeto eile,isskrendant vel tas pats-kur keleiviams patogumas,ar reikia suprasti kad pripratom eilese stovet sovietmeciu ir oro uoste pastovesim,o juk ir uzsienio pilieciai lankosi ir stebisi tokia nesamone....
Kada bus atnaujintas reisas i svedija?
Sveiki, sakete priimsite nauju darbuotoju? noreciau suzinoti cia bus skelbiama atranka ar kaip? ir kada?
Visiems manau idomu butu paklausti, kodel pas Ryanair nera skrydziu i Egipta?
kodel oro uosto darbuotojai nesiteikia atsakyti i eletroninius paklausimus,taip ir i telefona sunku prisiskambinti,kad gauti informacija grieiciau nuvykti i oro uosta negu susisiekti siuolaikinem priemonem ta patyriau as pati?
Kaip galvojate išspręsti triukšmo problemą Ramučių gyvenvietėje?
kodėl negalima bilietus įsigyti lietuvių kalba,o ne anglų? Ne visi vyresni žmones moka anglų kalba.Ačiu
Visada akis bado aplinka važiuojant link oro uosto. Ar yra investuotojų, kurie planuotų tuose plotuose ką nors kurti dėl turistų? Gal pats oro uostas imsis gerinti aplinką ir patrauklumą?
Ar priimsite nauju darbuotoju, turincius gera issilavinima? Aciu!
Džiaugiatės sparčiai didėjančiais skraidinamų keleivių ir krovinių srautais, tačiau ar imatės kokių tai veiksmų dėl Karmėlavos aplinkelio, kuris, manau, neatsiejama Kauno oro uosto plėtros dalis.
Pigūs vežėjai, tokie kaip Ryanair, yra labai gerai, bet Kaunui trūksta dar bent vienos tradicinės aviakompanijos galinčios pasiūlyti jungiamuosius skrydžius per savo hub'ą. Manau kad yra du tradicinai vežėjai kurie pagal atstumą ir turimus lėktuvus galėtų skraidyti į Kauną - LOT su ATR42 ir SAS su Cimber Sterling CRJ-200. Tiek vieni, tiek kiti galėtų perimti dalį brangiai mokančių verslo keleivių iš AirBaltic, ypač jei pasiūlytų išskridimą iš Kauno anksti ryte ir grįžimą vėlai vakare (maždaug tokiu grafiku kaip SK742/743 LO773/LO774 skraido į Vilnių). Ar oro uostas kaip nors bando pritraukti šiuos du vežėjus ? Dėl Ryanair - ar jiems nebuvo geriau vietoje Weeze skraidyti i Eindhoven ?
Ar ateityje numatoma,daugiau skrydziu i Ispanija,pavyzdziui i ALICANTE ar VALENSIA,nescia daug lietuviu vis darvazinejanciu su mikriukais?
Kodėl aviacinių degalų tiekimą vykdo ne aerouostas, o kitos firmos? Naftos produktų prekyba visur ir visada yra pelningas verslas, ir jeigu tuo užsiimtų pats aerouostas, tai papildomai turėtų nemenką ekonominę naudą.
Sveiki, skaičiau (Kauno dienoje, beje), kad Jūs mėgstate SAAB markės automobilius, ir dabar tokį turite. Papasakokite, kas lėmė tokį Jūsų apsisprendimą, kodėl būtent SAAB (pakankamai reta markė Lietuvoje, kaip buvo pastebėta)? Ar ateityje žadate persėsti į kitos markės automobilį? Ačiū.
Kada Kauno aerouosto teritorijoje bus sukurtos nemokamos automobilių stovėjimo aikštelės invalidams?
Nusipirkau neseniai bilietus su Ryanairu. Tačiau žmonės gąsdina, kad dabar, kai paleidote daug skrydžių, parduodama bilietų daugiau nei telpa į lėktuvą... o vietų ant bilietų tai nėra. Tai ir baisu nuo tokių kalbų skrydžio belaukiant.
Ar užsuks į oro uostą Simple Exspress autobusas iš Varšuvos?
Kaip išspresta atvykimo/išvykimo iš oro uosto visuomeniniu transportu problema? Kiek žinau dabar skrydžiai prasideda 6val. ryto ir baigiasi apie 12val.nakties. Ir kada pagaliau bus sutvarkyti tie griuvėsiai prie oro uosto?
kodel skrydis kaunas- bristolis planuojamas tik iki spalio men ?tai geras ir reikalingas marsrutas lietuviams gyvenantiems somersete nes iki londono ilgas kelias . linkiu sekmes .
Dar viena turiu: Ar darėte tyrimą, kiek pvz lenkijos piliečių keliauja per KUN? Kažkada, kai pamačiau pilną jų autobusą, atvažiavusį iš Suvalkų, kilo klausimas, ar tai nėra taip pat potenciali rinka? Realiai, pasienio regiojams - Suwalki, Sejny, Augustow (~250000 žmonių) daug patogiau skristi iš Kauno nei belstis į Varšuvą. Keletas didelių stendų su aiškiai matomu krypčių žemėlapiu - galbūt tai ko reikia???
Laba diena. Norejau paklausti kaip bus su tuo skelbimu jog bus bilietai po 50lt? ar bus tai ivykdyta?
Ar nebūtų geriau iš Kauno skristi į Alikantę ar Valenciją Ispanijoje, kur daugiausia lietuvių, nes susisiekimas jiems su Barselona nėra patogus ir užtrunka gan nemažai laiko?
Kokie oro uosto ateities plėtros planai? Naujų vežėjų pritraukimas, investicijos?
p. Arijandai, keli klausimai: 1) Ar galima tikėtis pagerėjimo ryšių su visuomene srityje? Oro uostas atstovaujamas Facebook'e, tačiau komunikacijos ten - apvalus 0. www.kaunasair.lt apie tai - taip pat nei žodžio. 2)Problema su labai gimininga sritimi - puslapiu. Atnaujinamas labai vangiai, tvarkaraščiuose yra netikslumų, dizainas, logo - klaikiai pasenę. Ar numatoma kokių nors pokyčių šioje srityje? 3)Kada tiksliai turėtų atskristi baziniai lėktuvai? Facebook'e atsakymo į tai nesulaukiu, galbūt Jūs galite suteikti info? Ar vyks bazės atidarymo proga kažkoks renginys? kokios galimybės patekti ten ne žurnalistams, o tiesiog aviacija besidominčiam piliečiui? 4)Jūsų nuomone, kokią įtaką oro uostui turės RAIL BALTICA projektas?
Ar jau skaičiavote, kiek oro uostui kainavo Islandijos pelenai?
Ar Kauno oro uostui pasiteisino Ryanair sprendimas jame steigti savo bazę?
Laba diena. Kodėl atleidote (ar privertėte išeiti) daug metų išdirbusius darbuotojus? - kurie, galima sakyti, padarė aerouostą tokį, koks jis dabar yra ir leidžia skinti laurus Jums ir Jūsų komandai.
1 Sveiki, ką planuojama padaryti su senuoju oro uosto terminalu? 2 Kiek žinau važiuojant į oro uostą, dešinėje kelio pusėje, stovi, senas apgriuvęs pastatas, ką su juo ketinama daryti? Ar toje teritorijoje galima įrengti dar vieną stovėjimo aikštelę, o gal bus statomas viešbutis? Nes vaizdas tai tikrai apgailėtinai atrodo.
Ar imanoma pasiekti oro uosto taxi normaliu kainu? Plesikauja vidury baltos dienos... Aisku, svarbu, kad dirbtu pagal teisingai suderinta skaitikli ir t.t. Pvz. Tenerifeje visur prie taxi stoteliu yra iskabos kiek kainuoja kelione taxi iki centro, iki kitu vietu. Klientas gali spresti. O Kaune plesikaujama. Kelione is Dublino kartais kainuoja PIGIAU, nei is oro uosto iki centro ar Vilniaus. Betvarke.
Sveiki, ar galima tikėtis, kad pavyks pritraukti į Kauną kitų pigių skrydžių aviakompanijų, tuo praplečiant skrydžių geografiją ? (Gaila, kad WizzAir neiišsilaikė ir pasitraukė iš Kauno)
kokios perspektyvos su kroviniu pervezimu kauno uoste?
ar nusimato nauju aviakompaniju i kauno oro uosta atejimas ir apytikriai kada
Kaip manote, kodel "Kauno diena" taip neobjektyviai nuolat "puola" mera A.Kupcinska ir nuolat liaupsina A.Garbaraviciu ?
Laba Diena Kažkada buvo planuotas išleisti Kauno oro uosto fotografijų albumas, kada tai planuojama padaryti?
Kada numatoma pradėti ir kada baigti Kauno oro uosto keleivių terminalo priestato statybą? Kokios apimties darbai bus ?
ar artimoje ateityje zadama privatizuoti lietuvos oro uostus
ar neramina labai agresyvi air baltic veikla siais metais
Ar nemanote, kad Kauno ir Palangos oro uostu pajegu ir planu apjungimas/koordinavimas butu abipusiai naudingas? Juk nebutinai Vilnius turi buti dominuojantis. Siuo metu Vakaru Lietuva apleista/ypac pigiais skrydziais/, keleivius pasiima Rygos oro uostas. Tad dvieju oro uostu/Kauno ir Palangos/ bendradarbiavimas galetu buti iseitis atlaikant konkurencija /Ryga, Vilnius/.
kokio senumo mus aptarnaujantys lektuvai?
Labai blogas susisiekimas su miesto centru, autobusu ir gelezinkelio stotymis. Vaziuoja tik vienas autobusas ir tas labai retai, o turetu pries ir po kiekvieno skrydzio buti susisiekimas su miesto centru. Siuo metu tai tik taxsi.Tai atskridus arba isskrendant duodame uzdirbti taxsistams kurie dar labai apgaudineja zmones ypac uzseniecius. Tai labai blogas miesto ivaizdis.
ar kyla ideju atidaryti linija i cikaga ,,,man atrodo ,kad reisai butu rentabilus,,pvz cikaga -kaunas ar niujorkas -kaunas
ar perspektyvoje numatomas antras pakilimo takas?
kas girdeti apie viesbucio ir duty free parduotuves?
Kokia yra padetis su angaru statyba oro uoste?
Kokia Kauno oro uosto sėkmės formulė ?
Atkaklus darbas ir nuolatinė galimybių paieška bei profesionali komanda.
Ačiū už klausimus,
Iki kitų susitikimų.
Kviečiu visus naudotis oro uosto paslaugomis.
A.Šliupas
Ar Kauno oro uoste yra (o gal bus) galimybe isigyti paskutines minutes kelioniu?
Nėra.
kas padare tokia nesamone su tualetais-cia juk oro uostas ne kavine,lektuvas nusileidzia ir jau prie tualeto eile,isskrendant vel tas pats-kur keleiviams patogumas,ar reikia suprasti kad pripratom eilese stovet sovietmeciu ir oro uoste pastovesim,o juk ir uzsienio pilieciai lankosi ir stebisi tokia nesamone....
Į jūsų pastabas tikrai atsižvelgsime, planuodami keleivių terminalo plėtrą.
Kada bus atnaujintas reisas i svedija?
Šiuo metu negaliu atsakyti į šį klausimą.
Sveiki, sakete priimsite nauju darbuotoju? noreciau suzinoti cia bus skelbiama atranka ar kaip? ir kada?
Naujų darbuotojų kol kas neketiname priimti.
Visiems manau idomu butu paklausti, kodel pas Ryanair nera skrydziu i Egipta?
Gera idėja. Gal žinote, kiek būtų skrendančių šiuo maršrutu? Būsiu dėkingas už tam tikrą rinkos potencialo tyrimą.
kodel oro uosto darbuotojai nesiteikia atsakyti i eletroninius paklausimus,taip ir i telefona sunku prisiskambinti,kad gauti informacija grieiciau nuvykti i oro uosta negu susisiekti siuolaikinem priemonem ta patyriau as pati?
Tikrai į visus elektroninius paklausimus atsakome. Atsiprašau, jei buvo praleista jūsų užklausa. Merginos infocentre nuolat bendrauja telefonu su interesantais. Žinoma, skambučius kiekis yra didelis, todėl siūlau stengtis gauti informaciją internetiniame tinklapyje ir atidžiau susipažinti su oro bendrovių taisyklėmis, įsigyjant bilietus. Deja, bet didžiausias skambučių srautas yra dėl to, kad tiesiog žmonės linkę neskaityti sutarčių sąlygų, o paskui yra reiškiamas nepasitenkinimas.
Kaip galvojate išspręsti triukšmo problemą Ramučių gyvenvietėje?
Pagal oro uosto triukšmų žemėlapį Ramučių gyvenvietėje tikrai nėra viršijamos leistino triukšmo normos.
kodėl negalima bilietus įsigyti lietuvių kalba,o ne anglų? Ne visi vyresni žmones moka anglų kalba.Ačiu
Bilietus parduoda "Ryanair" ir šiuo metu nėra planuojama įvesti lietuvių kalbos.
Visada akis bado aplinka važiuojant link oro uosto. Ar yra investuotojų, kurie planuotų tuose plotuose ką nors kurti dėl turistų? Gal pats oro uostas imsis gerinti aplinką ir patrauklumą?
Viskam reikia laiko ir įdirbio. Neabejoju, kad verslininkai ras nišų ir padėtis, bėgant laikui, iš esmės keisis.
Oro uostas daro viską, kas yra įmanoma pagal mūsų dabartinius finansinius pajėgumus. Tai opus klausimas mums patiems, bet dėsim visas pastangas, kad pagerintume uosto aplinką.
Ar priimsite nauju darbuotoju, turincius gera issilavinima? Aciu!
Šiuo metu personalo plėtra nėra numatyta.
Pigūs vežėjai, tokie kaip Ryanair, yra labai gerai, bet Kaunui trūksta dar bent vienos tradicinės aviakompanijos galinčios pasiūlyti jungiamuosius skrydžius per savo hub'ą. Manau kad yra du tradicinai vežėjai kurie pagal atstumą ir turimus lėktuvus galėtų skraidyti į Kauną - LOT su ATR42 ir SAS su Cimber Sterling CRJ-200. Tiek vieni, tiek kiti galėtų perimti dalį brangiai mokančių verslo keleivių iš AirBaltic, ypač jei pasiūlytų išskridimą iš Kauno anksti ryte ir grįžimą vėlai vakare (maždaug tokiu grafiku kaip SK742/743 LO773/LO774 skraido į Vilnių). Ar oro uostas kaip nors bando pritraukti šiuos du vežėjus ? Dėl Ryanair - ar jiems nebuvo geriau vietoje Weeze skraidyti i Eindhoven ?
Kauno oro uostas pozicionuoja save kaip pigių skrydžių aviakompanijas aptarnaujantis oro uostas keleivių pervežime ir mes kartu dirbame su Vilniaus bei Palangos oro uostais, kurie taip pat turi savo specializaciją ir esu įsitikinęs, jog bendras darbas ir specializacija duoda bendrai naudos tiek Lietuvos žmonėms, tiek ir atvykstantiems keleiviams.
Tai dar viena ateities galimybė.
Kodėl aviacinių degalų tiekimą vykdo ne aerouostas, o kitos firmos? Naftos produktų prekyba visur ir visada yra pelningas verslas, ir jeigu tuo užsiimtų pats aerouostas, tai papildomai turėtų nemenką ekonominę naudą.
Kuro tiekimas yra pelningas ir tuo pačiu labai rizikingas verslas. Realus pavojus gali būti ir tas, kad dėl svyruojančių naftos kainų pardavimo kaina bus mažesnė nei įsigijimo. Tad šią riziką tikrai norėtume perduoti to verslo profesionalams ir specializuotis keleivių ir krovinių infrastruktūroje ir jos plėtroje.
Sveiki, skaičiau (Kauno dienoje, beje), kad Jūs mėgstate SAAB markės automobilius, ir dabar tokį turite. Papasakokite, kas lėmė tokį Jūsų apsisprendimą, kodėl būtent SAAB (pakankamai reta markė Lietuvoje, kaip buvo pastebėta)? Ar ateityje žadate persėsti į kitos markės automobilį? Ačiū.
Tiesiog man patinka šios markės automobiliai. Tai - geras, patogus automobilis ir labai geras kokybės ir kainos santykis. Kokį automobilį vairuosiu ateityje - gyvenimas parodys. Negalvoju apie tai.
Kada Kauno aerouosto teritorijoje bus sukurtos nemokamos automobilių stovėjimo aikštelės invalidams?
Jos bus sukurtos, jei mus tai įpareigos Lietuvos įstatymai.
Nusipirkau neseniai bilietus su Ryanairu. Tačiau žmonės gąsdina, kad dabar, kai paleidote daug skrydžių, parduodama bilietų daugiau nei telpa į lėktuvą... o vietų ant bilietų tai nėra. Tai ir baisu nuo tokių kalbų skrydžio belaukiant.
Bilietų visuomet parduodama maksimaliai tiek, kiek yra sėdimų vietų. Tikrai siūlau be reikalo nesinervinti. Lėktuvuose stovimų vietų nėra.
Ar užsuks į oro uostą Simple Exspress autobusas iš Varšuvos?
Ne.
Kaip išspresta atvykimo/išvykimo iš oro uosto visuomeniniu transportu problema? Kiek žinau dabar skrydžiai prasideda 6val. ryto ir baigiasi apie 12val.nakties. Ir kada pagaliau bus sutvarkyti tie griuvėsiai prie oro uosto?
Ryte 29 maršruto autobusas iš Kauno atvyksta jau 5 val. Vidurnaktį pasiekti miestą viešuoju transportu - šiek tiek sudėtingiau. Nuolat diskutuojame su savivaldybe dėl galimybės pratęsti minėto autobuso darbo laiką. Šiuo metu padaryta tai, kas yra įmanoma pagal turimas finansines galimybes.
kodel skrydis kaunas- bristolis planuojamas tik iki spalio men ?tai geras ir reikalingas marsrutas lietuviams gyvenantiems somersete nes iki londono ilgas kelias . linkiu sekmes .
Ačiū už palinkėjimus. Kviečiu visus dažniau skraidyti šiuo maršrutu. Dabartinis tvarkaraštis galioja iki spalio 24 dienos. Kaip ir įprasta, vasaros viduryje "Ryanair" paskelbs žiemos tvarkaraštį. Jeigu vasaros sezono metu paaiškės, kad skrydis pasiteisino, gali būti, kad jis bus pratęstas ir žiemą.
Dar viena turiu: Ar darėte tyrimą, kiek pvz lenkijos piliečių keliauja per KUN? Kažkada, kai pamačiau pilną jų autobusą, atvažiavusį iš Suvalkų, kilo klausimas, ar tai nėra taip pat potenciali rinka? Realiai, pasienio regiojams - Suwalki, Sejny, Augustow (~250000 žmonių) daug patogiau skristi iš Kauno nei belstis į Varšuvą. Keletas didelių stendų su aiškiai matomu krypčių žemėlapiu - galbūt tai ko reikia???
Kauno oro uosto aktyvaus veikimo zonoje yra ne tik Šiaurės Rytų Lenkijos regionas, bet ir Kaliningrado sritis, Baltarusija. Tokių keleivių skaičius dabartiniame bendrame sraute yra apie 10 procentų. Neabejoju, kad šis procentas tikrai augs. Mes analizuosime situaciją.
Laba diena. Norejau paklausti kaip bus su tuo skelbimu jog bus bilietai po 50lt? ar bus tai ivykdyta?
"Ryanair" nuolat organizuoja įvairias akcijas. Kviečiu apsilankyti jų tinklapyje www.ryanair.com.
Ar nebūtų geriau iš Kauno skristi į Alikantę ar Valenciją Ispanijoje, kur daugiausia lietuvių, nes susisiekimas jiems su Barselona nėra patogus ir užtrunka gan nemažai laiko?
Kasdien analizuojame keleivių poreikius. Jeigu matysime, kad į, tarkim, Valenciją norinčių skristi yra daug, kad būtų galima reguliariai užpildyti bent jau 75 procentus lėktuvo, tuomet kodėl gi ne?
p. Arijandai, keli klausimai: 1) Ar galima tikėtis pagerėjimo ryšių su visuomene srityje? Oro uostas atstovaujamas Facebook'e, tačiau komunikacijos ten - apvalus 0. www.kaunasair.lt apie tai - taip pat nei žodžio. 2)Problema su labai gimininga sritimi - puslapiu. Atnaujinamas labai vangiai, tvarkaraščiuose yra netikslumų, dizainas, logo - klaikiai pasenę. Ar numatoma kokių nors pokyčių šioje srityje? 3)Kada tiksliai turėtų atskristi baziniai lėktuvai? Facebook'e atsakymo į tai nesulaukiu, galbūt Jūs galite suteikti info? Ar vyks bazės atidarymo proga kažkoks renginys? kokios galimybės patekti ten ne žurnalistams, o tiesiog aviacija besidominčiam piliečiui? 4)Jūsų nuomone, kokią įtaką oro uostui turės RAIL BALTICA projektas?
1. Kalbant apie ryšius su visuomene, šiuo klausimu yra dirbama ir artimiausiu metu bus pokyčių. Sutinku, kad ir logotipas neatitinka mūsų įvaizdžio, tad šiuo metu sprendžiama, koks turėtų būti logotipas. Dėl tinklapio - manau, bus pasikeitimų per artimiausius tris mėnesius.
Baziniai lėktuvai jau atskridę ir šiandien pradėjo vykdyti skrydžius.
"Rail Baltica" projektas - Susisiekimo ministerijos komptencijos klausimas.
Ar jau skaičiavote, kiek oro uostui kainavo Islandijos pelenai?
Nuostoliai siekia kelis šimtus tūkst. litų.
Ar Kauno oro uostui pasiteisino Ryanair sprendimas jame steigti savo bazę?
Taip. Jau pradiniame etape pasiūlyti papildomi 9 nauji maršrutai. Tuo pačiu pakankamai tolygus padidėjusių skrydžių grafikas dienos metu leidžia gerokai padidinti darbuotojų produktyvumą, efektyviau organizuoti veiklą bei mes tampame patrauklūs tiek reklamos užsakovams, tiek ir kitiems privatiems verslininkams, kurie norėtų išsinuomoti oro uoste patalpas ir teikti paslaugas.
Laba diena. Kodėl atleidote (ar privertėte išeiti) daug metų išdirbusius darbuotojus? - kurie, galima sakyti, padarė aerouostą tokį, koks jis dabar yra ir leidžia skinti laurus Jums ir Jūsų komandai.
Įmonė sparčiai plečiasi ir tuo pačiu keičiasi ir personalas. Tai yra neišvengiama.
1 Sveiki, ką planuojama padaryti su senuoju oro uosto terminalu? 2 Kiek žinau važiuojant į oro uostą, dešinėje kelio pusėje, stovi, senas apgriuvęs pastatas, ką su juo ketinama daryti? Ar toje teritorijoje galima įrengti dar vieną stovėjimo aikštelę, o gal bus statomas viešbutis? Nes vaizdas tai tikrai apgailėtinai atrodo.
1. Dalyje senojo keleivių terminalo yra įsikurusi "Ryanair" bendrovė. Ten pat patalpas nuomojasi ir maisto tiekimo į orlaivius bendrovė, likusią dalį terminalo planuojame išnuomoti bendrovėms, veikiančioms aviacijos srityje. Neatmestina ir VIP terminalo idėja, jei pavyks pritraukti privatų operatorių tokiai veiklai.
2. Sutinku su jumis. Beje, šis pastatas, kaip ir žemė po juo, yra privati nuosavybė ir, deja, bet mes negalime daryti įtaką savininkui. Tikiuosi, kad su oro uosto plėtra šio pastato savininkas įžvelgs galimybes įrengti, tarkim, viešbutį.
Ar imanoma pasiekti oro uosto taxi normaliu kainu? Plesikauja vidury baltos dienos... Aisku, svarbu, kad dirbtu pagal teisingai suderinta skaitikli ir t.t. Pvz. Tenerifeje visur prie taxi stoteliu yra iskabos kiek kainuoja kelione taxi iki centro, iki kitu vietu. Klientas gali spresti. O Kaune plesikaujama. Kelione is Dublino kartais kainuoja PIGIAU, nei is oro uosto iki centro ar Vilniaus. Betvarke.
Pas mus yra viešai pateikti taksi paslaugų tarifai ir nemanau, kad yra plėšikaujama.
kokios perspektyvos su kroviniu pervezimu kauno uoste?
Kauno oro uoste yra aptarnaujami tranzitiniai kroviniai, daugiausia - keliaujantys iš Tolimųjų Rytų į Rusiją. Džiugu, kad turime stiprų krovinių operatorių - įmonę "Hoptrans", kuri nuolat dirba, kad šie krovinių srautai didėtų. Tuo pačiu mes, kaip oro uostas, siekiame pritraukti krovinių operatorius, kurie galėtų aptarnauti ir tuo pačiu generuoti greitai gendančių produktų srautą. Tad vyksta darbas, ir krovinių pervežimo mastai augs.
UPS ir TNT kompanijos nuolat didina Kauno oro uoste aptarnaujamų skubių siuntų kiekius ir, manau, tokios tendencijos išliks ir ateity.
ar nusimato nauju aviakompaniju i kauno oro uosta atejimas ir apytikriai kada
Mes visą laiką aktyviai kalbamės su pigių skrydžių oro bendrovėmis ir esant abipusiam susitarimui, tai gali įvykti. Negalėčiau pasakyti kada.
Laba Diena Kažkada buvo planuotas išleisti Kauno oro uosto fotografijų albumas, kada tai planuojama padaryti?
Šiuo metu neplanuojame, tačiau idėja gera.
Kada numatoma pradėti ir kada baigti Kauno oro uosto keleivių terminalo priestato statybą? Kokios apimties darbai bus ?
Visa plėtra planuojama ir vykdoma atsižvelgiant į keleivių srautus. Priklausomai nuo keleivių skaičiaus augimo, bus planuojama ir tolimesnė Kauno oro uosto infrastruktūros plėtra. šiais metais tikimės aptarnauti apie 700 tūkst. keleivių. Dabartiniai oro uosto pajėgumai yra 800 tūkst. keleivių per metus. Tad, atsižvelgiant į skaičius ir tendencijas, bus sprendžiamas terminalo plėtros klausimas.
ar artimoje ateityje zadama privatizuoti lietuvos oro uostus
Tai klausimas Susisiekimo ministerijai.
ar neramina labai agresyvi air baltic veikla siais metais
Konkurencinė kova visuomet yra sveika. Laimi tik vartotojas - šiuo atveju keleivis.
Ar nemanote, kad Kauno ir Palangos oro uostu pajegu ir planu apjungimas/koordinavimas butu abipusiai naudingas? Juk nebutinai Vilnius turi buti dominuojantis. Siuo metu Vakaru Lietuva apleista/ypac pigiais skrydziais/, keleivius pasiima Rygos oro uostas. Tad dvieju oro uostu/Kauno ir Palangos/ bendradarbiavimas galetu buti iseitis atlaikant konkurencija /Ryga, Vilnius/.
Lietuvoje visi trys oro uostai glaudžiai bendradarbiauja tarpusavyje ir kartu su Susisiekimo ministerija formuojama bendra Lietuvos civilinės aviacijos strategija.
kokio senumo mus aptarnaujantys lektuvai?
Trejų-ketverių metų.
Labai blogas susisiekimas su miesto centru, autobusu ir gelezinkelio stotymis. Vaziuoja tik vienas autobusas ir tas labai retai, o turetu pries ir po kiekvieno skrydzio buti susisiekimas su miesto centru. Siuo metu tai tik taxsi.Tai atskridus arba isskrendant duodame uzdirbti taxsistams kurie dar labai apgaudineja zmones ypac uzseniecius. Tai labai blogas miesto ivaizdis.
Susisiekimas su miestu yra bendras oro uosto ir miesto darbas. Šiuo klausimu mes tikrai nuolat bendradarbiaujame su Kauno savivaldybe ir manau, kad šiuo metu susisiekimas yra gana patogus ir atitinka poreikius. Padėtis nuolat analizuojama ir ieškome būdų, kaip būtų patogu keleiviams.
ar kyla ideju atidaryti linija i cikaga ,,,man atrodo ,kad reisai butu rentabilus,,pvz cikaga -kaunas ar niujorkas -kaunas
Manau, tikrai turėtumėme realiai įvertinti vietos rinkos potencialą transatlantiniams skrydžiams. Kol kas ši perspektyva yra abejotina.
ar perspektyvoje numatomas antras pakilimo takas?
Ne.
kas girdeti apie viesbucio ir duty free parduotuves?
Duty free parduotuvės Kauno oro uoste jau seniai veikia. O dėl viešbučio - tai bus realizuota, pritraukiant privačias investicijas.
Kokia yra padetis su angaru statyba oro uoste?
Laba diena,
Esu pasirengęs atsakyti į jūsų klausimus.
Šiuo klausimu yra dirbama. Manau, kad padėtis keisis sulyg tuo momentu, kai bankai, dirbantys Lietuvoje, pradės finansuoti tokio pobūdžio projektus.Teigiamų poslinkių tuo klausimu jau yra.