- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Krentant termometro stulpeliui auga neužsivedančių automobilių bei eismo įvykių skaičius. Ir nors žiema ateina kasmet, vairuotojai dažnai leidžiasi jos netikėtai užklumpami. Nepasirūpinę pagalbos kelyje paslauga jie rizikuoja patirti piniginę paploninti priversiančius nuostolius.
Pagalbos kelyje poreikis išauga pusantro karto
Vienos iš didžiausių techninę pagalbą kelyje teikiančių įmonių „Euro Asista“ duomenimis, vidutiniškai per eilinį, niekuo neišsiskiriantį mėnesį sulaukiama apie 6500 iškvietimų. O žiemą šis skaičius žymiai padidėja – sulaukiama nuo 8000 iki net 10 000 kreipimųsi.
„Automobiliai neužsiveda, neatsirakina, klimpsta pusnyse ar purve, o kur dar nuolatinė tamsa, dėl kurios sunkiau orientuotis, ir slidūs keliai, kuriuose daug sunkiau manevruoti. Štai, pavyzdžiui, praėjusią žiemą turėjome tokį atvejį – klientas su savo automobiliu vyko slidinėti į Italiją. Tačiau Lenkijoje nutiko nelaimė ir sugedo greičių dėžė. Transportavome automobilį iki artimiausių remonto dirbtuvių, suorganizavome klientui ir jo šeimai nakvynę viešbutyje. Jei nebūtų turėjęs pagalbos kelyje draudimo, šis įvykis jam būtų kainavęs apie 700 Eur. Arba kitas pavyzdys, pasitaikęs žiemą – bet analogiškų netrūksta ir vasarą – vilnietis nuvyko į pajūrį pailsėti, o ten sugedo jo automobilis. Automobilio transportavimas iš pajūrio į sostinę būtų kainavęs apie 400 Eur. Tačiau techninės pagalbos kelyje draudimas padėjo jam šių išlaidų išvengti“, – aiškino „Euro Asistos“ komercijos direktorius Nerijus Jarmala.
Ramybė – nuo 12 Eur per mėnesį
Tiesa, prieš įsigyjant pagalbos kelyje paslaugą svarbu atidžiai išnagrinėti jos sąlygas. Pasak dešimtmetį skaičiuojančios įmonės „Perlo draudimo brokeris“ teisininko-žalų eksperto Giedriaus Vicko, dažnai vairuotojai arba permoka už tai, ko jiems nereikia, arba priešingai – atsitikus įvykiui sužino, jog tuo atveju reikalinga pagalba jiems nepriklauso.
„Vairuotojų yra įvairiausių – vieni labai prisirišę prie savo automobilių, puikiai juos pažįsta, tad jei incidentas smulkus, jiems pakanka pasikonsultuoti dėl tolesnių veiksmų. Kitiems automobilis – tik įrankis nusigauti iš vieno taško į kitą, tad vos kas nutinka, jį iškart atiduoda į specialistų rankas ir nori pakaitinio. Vieni keliauja tik Lietuvoje, tad jiems svarbiausia saugumas čia, o kiti dažnai važinėja ir į užsienį. Trumpai tariant, kiekvienam reikalingos skirtingos apsaugos. Mūsų darbas – padėti žmogui išsigryninti savo poreikius ir pateikti jam labiausiai tinkantį paslaugos variantą“, – aiškino G. Vicko.
Į „Perlo draudimo brokerį“ besikreipiančiam vairuotojui pateikiami trys skirtingos apimties techninės pagalbos kelyje pasiūlymai: „Lietuva Mini“, „Lietuva Plius“ ir „Europa“. Jų kaina prasideda nuo 18 Eur, įsigyjant atskirai, arba nuo 12 Eur – pagalbos kelyje paslaugą įsigyjant kartu su metiniu transporto priemonės draudimu.
Gauti pasiūlymus ir per kelias minutes sudaryti sutartį galima susisiekus elektroniniu paštu info@perlodraudimas.lt, telefonu 1652 arba stabtelėjus prie bet kurio „Perlo“ terminalo.
„Perlo draudimo brokeris“ – viena stipriausių draudimo brokerių įmonių Lietuvoje, sudaranti daugiau kaip 100 000 draudimo sutarčių per metus. Komandą sudaro 28 profesionalūs brokeriai, skambučių centras, konsultuojantis visas septynias dienas per savaitę, bei platus fizinio aptarnavimo tinklas – su daugiau nei 2300 aptarnavimo taškų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Svarbus įspėjimas vairuotojams: liko tik viena diena11
Antradienį paskutinė diena, kuomet sveikatos pasitikrinti dar nespėję vairuotojai gali tą padaryti. „Regitros“ duomenimis, tokių asmenų iš viso yra daugiau nei 72 tūkst. ...
-
Vairuotojams Kaune – svarbi žinia3
Kauno savivaldybė pranešė, kad nuo gruodžio 31 d. Kaune nutraukiamas parkavimo rinkliavos surinkimas per „m.Parking“ programėlę. ...
-
Pokyčiai „Regitroje“: paaiškino, kada registracija į vairavimo egzaminą bus ribojima pusmečiui3
Nuo 2025-ųjų sausio „Regitroje“ penkis kartus pakeitus vairavimo egzaminų datą, registracija į jį bus apribojama pusmečiui. ...
-
Tvaresnės ateities link – su vandeniliu3
Dauguma transporto priemonių vis dar naudoja dyzeliną ar benziną, tačiau nuo 2035 m. automobiliai su vidaus degimo varikliais galės būti gaminami tik tuo atveju, jei bus varomi aplinkai draugiškesniais degalais. ...
-
Prieš žiemos žygį – pratybos Suomijoje
Šaltuoju metų sezonu motociklininkai įprastai skaičiuoja savaites laukdami, kai vėl galės išvažiuoti iš garažo. Kitokiu ritmu gyvena Karolis Mieliauskas. ...
-
Kinų BYD įvažiavo į Taliną ir Tartu4
Vienas didžiausių pasaulyje elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių gamintojų – kinų BYD – pradėjo veiklą Baltijos šalyse: Estijos miestuose Taline ir Tartu atidaryti prekybos centrai. ...
-
2025-ųjų aukcionai: bus iš ko rinktis2
Jau pirmieji 2025 m. mėnesiai kolekcionieriams ar tiesiog išskirtinių transporto priemonių gerbėjams žada gundančių naujienų – savo eilės aukcionuose laukia ypatingi eksponatai. ...
-
Tamsioji Dakaro pusė: žūtys, terorizmas ir kiti pavojai3
Dakaro ralis netrukus vėl prikaustys Lietuvos automobilių sporto entuziastų dėmesį. Pirmosiomis sausio dienomis startuosiantis smėlynų maratonas jau seniai tapo ne tik lenktynėmis, bet ir viso pasaulio nutrūktgalvių didžiausiu metų nuotykiu. ...
-
LTG: šis maršrutas – ypač populiarus ir pasiteisino su kaupu
2023 metų gruodžio 27 d. pradėjusiu veikti traukinių maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius per 12 mėnesių važiavo kone 62 tūkst. keleivių, praneša LTG grupė. ...
-
„Regitra“ keičia tvarką: ką svarbu žinoti užsiregistravusiems, bet neatvykusiems į egzaminą1
„Regitra“ ketina pusę metų neleisti registruotis vairavimo egzaminui asmenims, kurie per metus 5 kartus užsiregistravo laikyti šį egzaminą, tačiau į jį neatvyko. Anot bendrovės paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus ...