- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Protingas, patogus ir patikimas – štai taip „Mazda“ apibūdina savo mažiausią modelį. Panašu, kad „Mazda2“ talentais japonai jau patikėjo – mažos klasės hečbekas vakar išrinktas Japonijos Metų automobiliu. 2012-13 metų sezone to paties titulo buvo nusipelnęs ir miesto visureigis „Mazda CX-5“.
Taigi, į Europą „Mazda2“ atvyks tituluota, kas dar labiau sustiprins šio modelio galimybes varžytis su rinkos senbuviais. Kontinento žurnalistai Europos rinkai skirtus automobilius galės išbandyti jau lapkričio 3 dieną, specialiame renginyje Barselonoje.
„Mazda2“, visų pirma, išsiskiria išvaizda, tapusia naujos koncerno dizaino kalbos „Judesio siela“ kvintesencija. Serijinis modelis ne itin skiriasi nuo susižavėjimo bangą sukėlusio koncepcinio automobilio „Mazda Hazumi“, Europos vartotojams pirmą kartą parodyto Ženevos automobilių parodoje šių metų kovą.
Automobilis taip pat gavo viską, ką šiuo metu siūlo „Mazda“ sukurta „Skyactiv“ technologija – variklius, saugumo ir vairavimo palengvinimo sprendimus. „Dvejetuko“ salone – pirmą kartą tokios klasės automobilyje įdiegtas ant priekinio stiklo projektuojamas HUD prietaisų skydelis, čia taip pat diegiama „MZD Connect“ žmogaus-mašinos komunikacijos sistema, išsiskirianti saugiu ir patogiu naudojimu.
Po variklio gaubtu gali įsitaisyti dyzelinis „Skyactiv-D“ 1,5 litro darbinio tūrio 105 AG variklis, kurio degalų sąnaudos siekia vos 3,4 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 89 g/km. Kita opcija – SKYACTIV-G benzininis 1,5 litro darbinio tūrio variklis, generuojantis 75 arba 115 AG. Priklausomai nuo modifikacijos, automobilis su šia širdimi 100 km kelio suvartoja 4,5-4,9 l degalų, o jo anglies dvideginio emisija siekia 105-115 g/km. Abu varikliai gali būti komplektuojami su 5 arba 6 laipsnių mechanine ar 6 laipsnių automatine greičių dėže.
„Mazda2“ važiuoklė taip pat yra „Skyactiv“ technologijos ir tai reiškia, kad jos lengva ir tvirta konstrukcija užtikrina labai patogų ir jautrų vairavimą bei „jinba ittai“ (susiliejimo su automobiliu) jausmą.
Automobilyje taip pat montuojamos „i-Activsense“ saugumo sistemos, įskaitant ir vadinamojo aklojo taško stebėjimo sistemą BSM. Ši sistema stebi ir analizuoja aplinką, supančią autombilio šonuose ir gale esančius nematomus taškus ir perspėja apie galimus pavojus.
Nepaisant to, kad kai kurių „Mazda2“ modifikacijų svoris siekia vos 970 kilogramų, „Skyactiv-Body“ technologijos leido sukonstruoti itin tvirtą ir patikimą kėbulą, kurioje konstrukcijoje panaudota labai daug lengvo aukšto ir labai aukšto atsparumo plieno.
Pabrėždama automobilio išskirtinumą, „Mazda“ jo pristatymą Europoje rengia ne kurioje nors garsioje parodoje, o įvairiuose renginiuose, kurie su automobiliais turi mažai ką bendro. Tarkime, spalio 16-25 dieną „Mazda2“ dalyvaus tarptautiniame kino festivalyje Romoje, rengiamame XXI amžiaus meno muziejuje „MAXXI Museum“.
Praėjusios kartos „Mazda2“ buvo itin sėkmingas modelis: jis paskelbtas 2008 m. Pasaulio metų automobiliu, na o naujasis modelis automobilių pardavimo salonuose pasirodys kitų metų pavasarį. Lietuvoje modelis debiutuos panašiu metu.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTG: šis maršrutas – ypač populiarus ir pasiteisino su kaupu
2023 metų gruodžio 27 d. pradėjusiu veikti traukinių maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius per 12 mėnesių važiavo kone 62 tūkst. keleivių, praneša LTG grupė. ...
-
„Regitra“ keičia tvarką: ką svarbu žinoti užsiregistravusiems, bet neatvykusiems į egzaminą1
„Regitra“ ketina pusę metų neleisti registruotis vairavimo egzaminui asmenims, kurie per metus 5 kartus užsiregistravo laikyti šį egzaminą, tačiau į jį neatvyko. Anot bendrovės paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus ...
-
AAD teigia: Lietuvos transporto parkas atsinaujina4
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje Lietuvoje aplinkosaugininkai sustabdė 472 transporto priemones, iš kur...
-
Transporto sektoriui metai klostėsi sudėtingai: rinka liko nestabili, griežtėja reguliacinė aplinka
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija. ...
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai9
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...
-
Ministras: sprendimas atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba nebuvo tinkamai suderintas3
Metams atidėjus sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba, Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius sako, jog toks žingsnis nebuvo tinkamai suderintas su atsakingomis institucijomis. ...
-
VRM atidėjo sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba7
Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius penktadienį pasirašė įsakymą, kuriuo metams nukėlė sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba. ...
-
Šventinė karštinė įsibėgėjo: Kalėdoms išpuošia ir automobilius2
Kol tarp miestų vyksta amžina kova, kurio gi eglė gražiausia, išradingumu kartais nenusileidžia ir paprasti žmonės. Štai ir automobilių mylėtojai bando įrodyti, kad ne prasčiau moka išpuošti savo ratuotas transporto priem...
-
Bilotaitė turi kategorišką nuomonę dėl vairavimo egzamino2
Buvusi vidaus reikalų ministrė konservatorė Agnė Bilotaitė nepagrįstu ir nesuprantamu vadina naujojo vidaus reikalų ministro siekį stabdyti sprendimą nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje organizuoti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos ...
-
Vežėjų parką papildys elektriniai lokomotyvai3
Krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ įsigijo septyniolika elektrinių lokomotyvų, jie į Lietuvą atvyks 2027-ųjų pradžioje. ...