- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Latvijos skrydžių bendrovė "AirBaltic" turi likti valstybinė, jos privatizuoti neverta, pareiškė Latvijos prezidentas Andris Bėrzinis.
"Mano nuomone, valstybei, o ypač Latvijos valstybei, yra naudinga turėti skrydžių bendrovę, ją remti ir plėtoti. Nacionalinė skrydžių bendrovė - tai pliusas", - interviu BNS sakė Latvijos prezidentas.
Jis išreiškė viltį, jog naujoji šalies vyriausybė į tai atsižvelgs.
"Manau, kad naujoji vyriausybė iš naujo svarstys šį klausimą ir priims sprendimą. Visgi, tai svarbu ne tik Latvijai - juk "AirBaltic" sujungia Baltijos valstybes ir visą pasaulį", - pabrėžė A.Bėrzinis.
Latvijos prezidentas pareiškė, jog nesupranta Europos Komisijos nuomonės, kad bendrovę "AirBaltic" būtina privatizuoti, bei sukritikavo Europos Komisijos pradėtą tyrimą dėl valstybinės paramos šiai įmonei teisėtumo.
"Europos Komisijos požiūris man nesuprantamas, nes keleivių skraidinimas - tai akivaizdžiai ne verslas, o veikiau infrastruktūra. O plėtra be investicijų neįmanoma", - paaiškino Latvijos prezidentas.
Latvijos valstybei priklauso beveik visos nuostolingos pastaruoju metu "AirBaltic" akcijos.
Iki 2011 metų lapkričio 47,2 proc. "AirBaltic" akcijų valdė privati akcininkė "Baltijas aviacijas sistemas", jos buvo įkeistos "Snoro" kontroliuotam bankui "Latvijas Krajbanka". Pastarajam bankrutavus, akcijas už nominalią vertę perėmė Latvijos vyriausybė, padidindama valdomą skrydžių bendrovės akcijų dalį nuo 52,6 iki 99,8 procento.
Pasak Lietuvos bendrovės "Avia Solutions Group", su kuriai siejami buvę bankrutavusios "flyLAL" akcininkai, vadovo Lino Dovydėno, Lietuva galėtų tapti "AirBaltic" akcininke.
Pasak jo, Latvijos vyriausybei, "airBaltic" ir Rygos oro uostui pateiktas pasiūlymas išleisti naujų "AirBaltic" akcijų, kuriomis būtų atlyginta beveik 150 mln. litų žala "flyLAL".
Ekspertai pernai rugsėjį nustatė, kad dėl nesąžiningų "AirBaltic" ir Rygos oro uosto veiksmų maršrutuose, kuriuose dempingo kainomis veikė "AirBaltic", "flyLAL-Lithuanian Airlines" 2004-2008 metais patyrė apie 150 mln. litų nuostolių.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau2
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...