- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Net 67 proc. lietuvių apsiperka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje. Trečdalis pirkėjų tą daro impulsyviai. Tokius rezultatus atskleidė spalio mėnesį OTTO atlikta pirkėjų apklausa.
Apklausos duomenimis, lietuviai mėgsta rūbus pirkti internete, nes tai yra patogu ir greita (96 proc. respondentų), be to, leidžia surasti norimą drabužį pigiau (84 proc.). Didžioji dauguma pirkėjų džiaugtųsi, jei prekės būtų pristatomos tą pačią ar jau kitą dieną (96 proc.), tačiau 70 proc. tenkina standartinis 2-5 darbo dienų pristatymo laikas. Įdomu tai, kad net 47 proc. respondentų sutiktų norimo rūbo palaukti gerokai ilgiau, jei dėl to tektų mokėti mažesnę kainą.
„Apsipirkimas internete yra populiarus ne tik dėl patogumo, bet ir galimybės lengviau palyginti panašių drabužių kainas. Retas kuris pirkėjas turi tiek laisvo laiko užeiti į kiekvieną parduotuvę, kad išsirinktų jam labiausiai patinkantį ir kainos lūkesčius atitinkantį rūbą. Nuo prekių gausos sukasi galva, pirkėjas pradeda painiotis, kur kas kiek kainavo, ir galiausiai įsigyja nebūtinai tai, ko ieškojo“, – komentuoja otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.
Didžioji dauguma pirkėjų rūbus perka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje (67 proc.), gerokai mažiau tą daro vakare namuose (23 proc.), ir tik mažiausia dalis – 10 proc. – apsipirkimą internete atideda savaitgaliui.
Apklausos duomenys atskleidė, kad 32 proc. lietuvių yra impulsyvūs pirkėjai, o 56 proc. stengiasi savo pirkinius planuoti ir perka drabužius tik prireikus atnaujinti garderobą. 29 proc. respondentų per mėnesį įsigyja bent vieną naują drabužį, o 20 proc. – du ar daugiau. Dažniausiai vieną užsakymą sudaro du rūbai.
„Pastebime, kad drabužius internetu perkantys lietuviai yra linkę nepirkti po vieną rūbą. Jei reikia mokėti už pristatymą, klientai stengiasi vienu metu įsigyti daugiau, taip siekdami sutaupyti pristatymui skiriamas išlaidas“, – teigia A. Moskvičiovas.
OTTO rengtoje apklausoje dalyvavo virš 350 klientų, atėjusių atsiimti savo užsakymų į OTTO biurą. Didžiąją dalį – 79 proc. – respondentų sudarė moterys, turinčios vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą. Respondentų amžius siekė nuo 18 iki 56 metų.
1949 m. įkurta OTTO – viena didžiausių tarptautinių elektroninių parduotuvių Europoje, apjungianti apsipirkimą internetu bei iš katalogų, savo klientams siūlanti daugiau nei 1 mln. prekių asortimentą ir iki 1 000 žinomų prekės ženklų. Oficialius OTTO atstovas Lietuvoje yra UAB „Bermeta“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Traukinio maršruto iš Vilniaus į Taliną sąlygos šokiruoja: kaip nuskristi į Tokiją
Po beveik 30 metų pertraukos iš Vilniaus į Taliną vėl galima pasiekti traukiniu. Suderinus maršrutus, atsirado visiškai funkcionuojantis kasdienis susisiekimas. Yra besidžiaugiančių, tačiau optimizmas dingsta, išgirdus, jog ...
-
Seimas linkęs suteikti daugiau laisvės savivaldybėms tvarkant vietinės reikšmės kelius
Seimas linkęs pritarti siūlymui padidinti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimą, skiriamą vietinės reikšmės keliams, savivaldybių nuosavybėn perleidžiant daugiau valstybei priklausančių rajoninių kelių. Parlamento si...
-
Profesorė apie šalies ekonomiką: žmonės gyvena patį geriausią laikotarpį, kiek esame gyvenę4
Lietuvoje šiemet augant gyventojų pajamoms, perkamoji galia taip pat toliau didės, sako SEB banko ekonomistas Tadas Povilauskas. ...
-
VMVT direktorė – apie pokyčius, naujas galimybes visuomenei ir paukščių gripą3
Praėjus 10 mėnesių po Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) reformos, institucijos direktorė Audronė Mikalauskienė teigia, kad pertvarkos metu pavyko skaitmenizuoti ir automatizuoti pagrindinius procesus. Šios skaitmenizacijos metu,...
-
Ekonomistai: pavyko išvengti blogiausio scenarijaus4
Ukrainai nuo sausio 1 d. sustabdžius rusiškų gamtinių dujų tranzitą į Europą, ekspertai teigia, kad tai lėmė dujų kainų šuolį Europos rinkose. Tačiau ekonomistas Marius Dubnikovas pažymi, kad kaina jau leidžiasi žemyn, o neįprast...
-
Viename Lietuvos mieste pabrango parkavimas: panaikintas ir svarbus patogumas2
Šiauliuose nuo sausio pabrango parkavimas miesto centre, o vairuotojai už automobilių stovėjimą nebegali atsiskaityti per mobiliojo ryšio operatorius. Kad nepatirtų nuostolių, tokį sprendimą priėmė pati UNIPARK bendrovė. Tik esą juos ...
-
Šokiruojanti tiesa: daugiau nei 100 verslo subjektų pažeidė reklamos įstatymą?1
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), praėjusiais metais atlikusi apie 3 tūkst. skleidžiamos reklamos patikrinimų, daugiau nei 100 verslo subjektų pateikė rekomendacijas dėl skleidžiamos jų kosmetikos gaminių reklamos. ...
-
Seimo komitetas skubina perkelti šalies bitininkystei palankią ES Medaus direktyvą2
Parlamentinis Kaimo reikalų komitetas ragina Žemės ūkio ministeriją nelaukti 2025-ųjų gruodžio 14-osios ir greičiau parengti pataisas dėl Europos Sąjungos (ES) vadinamosios Medaus direktyvos perkėlimo į Lietuvos teisę. Tokiu atveju keistųsi ir g...
-
Ruošiamasi atnaujinti Antaniškių parko estradą Radviliškyje
Radviliškio rajono valdžia planuoja per dvejus metus atnaujinti buvusią Antaniškių vasaros estradą – apie 5 mln. eurų kainuosiančius darbus tikimasi pradėti šiemet. ...
-
Internete kylančių iššūkių akivaizdoje ES stiprina skaitmeninį raštingumą2
Pernai galutinai pasibaigus teismams su nekilnojamojo turto bendrove „Darnu Group“ Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) ruošiasi atnaujinti prieš metus iš jos atgautą 7,26 hektaro ploto teritoriją Vilnia...