- Tomas Kavaliauskas, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ilgiau nei dešimtmetį veikianti numerio perkėlimo paslauga suteikia vartotojams galimybę išlaikyti turimą telefono numerį ir migruoti per mobiliojo ar fiksuoto ryšio operatorius. Kasmet tokia galimybe pasinaudoja dešimtys tūkstančių žmonių, perkeldami vidutiniškai apie 100–150 tūkstančių numerių.
„Per 12 m. šia paslauga vartotojai pasinaudojo 1,3 mln. kartų. Taikant protingumo kriterijų, galima sakyti, kad 3 kartus per 12 m. paslauga pasinaudojo apie 50 tūkst. vartotojų“, – skaičius apibendrino Ryšių reguliavimo tarnybos Tinklų reguliavimo departamento direktorius Viktoras Syrusas.
Anksčiau klientus vilioję kainų karais, dabar mobiliojo ryšio operatoriai vartotojams stengiasi įsiteikti teikdami papildomas paslaugas ar nuolaidas įrenginiams. Pastaruosius trejus metus keliaudami per operatorius žmonės dažniausia rinkosi „Tele2“. 2013-aisiais jie dažniau palikdavo „Omnitel“, o pastaruosius dvejus metus – „Bitę“.
Tačiau operatoriai nelinkę sutikti su Ryšių reguliavimo tarnybos skaičiais – jie vienu balsu tvirtina, kad vieniems labiau sekėsi pritraukti verslo klientų, kiti aiškina, kad jie mielesni privatiems mobiliojo ryšio vartotojams, mat siūlo geresnes paslaugas nei jų konkurentai. Apskritai operatoriai konstatuoja, kad klientai tapo sėslesni, nes jiems pavyksta įtikti siūlant įvairių papildomų paslaugų
„Privačių klientų segmente mes pritraukiame daugiau klientų negu parandame. (...) Jie migruoja ir mes matome, kad privatūs klientai dažniau renkasi mus, nei išeina iš mūsų“, – pasakojo „Omnitel“ Komercijos vystymo privatiems klientams skyriaus vadovas Povilas Dapkevičius.
„Šiandien mes esame tas operatorius, pas kurį ateina abiejų kitų operatorių klientai, tai mes matome, kad numerių perkėlimas nebėra toks aktyvus, koks buvo prieš kokius 5 m. Tai normalu, nes rinka pasikeitusi, bręsta ir žmonės labiau lojalesni savo operatoriams. Operatoriai taip pat labai stipriai dirba tam, kad išlaikytų savo vartotojų lojalumą“, – pabrėžė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.
Ko žmonės siekia – tai tinklo paslaugų, aptarnavimo kokybės, tinkamos kainos ir įvairių įrenginių pasirinkimo. Įrenginių kaina ir kokybės santykis su siūlomais duomenų paketais – tai trys tokie fundamentalūs, pagrindiniai motyvai, kurie apsprendžia vartotojų pasirinkimą“, – vardijo „BITĖ Lietuva“ marketingo direktorius Pranas Kuisys.
Nepaisant numerio perkėlimo varžybų, kuriose kasmet laimi arba pralaimi tai vieni, tai kiti, bendras aktyvių mobiliojo ryšio vartotojų skaičius rodo kitas tendencijas –„Omnitel“ ir „Tele2“ aktyvių kortelių skaičius per pastaruosius trejus metus stabiliai mažėja, o „Bitės“ klientų skaičius, prieš dvejus metus sumažėjęs, o pernai – gerokai ūgtelėjęs, kompensavo kelerių metų praradimą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Energetikos ministerija planuoja naują kvietimą norintiems gauti kompensaciją
Šių metų pirmąjį ketvirtį planuojamas naujas 15 mln. eurų vertės kvietimas norintiems gauti kompensaciją, įsirengus elektros energijos kaupimo įrenginius namuose, skelbia Energetikos ministerija. ...
-
JAV ambasadorė: nemanau, kad ši taisyklė turės kokią nors įtaką Lietuvai
JAV ketinant riboti dirbtinio intelekto (DI) lustų eksportą į daugelį šalių, įskaitant Lietuvą, JAV ambasadorė Lietuvoje Kara McDonald (Kara Makdonald) sako, kad Lietuva išlieka patikima partnere ir pavyzdine sąjungininke, o šis r...
-
Žiniasklaida: atleistas patarėjas Hofmaną kaltina korupcija, kreipėsi į prokuratūrą1
Dešimt dienų po paskyrimo atleistas žemės ūkio ministro Igno Hofmano patarėjas antikorupcijos klausimais Irmantas Baltūsis savo buvusį vadovą kaltina korupcija, teigia užfiksavęs kyšį bei medžiagą perdavęs prokuratūrai. ...
-
Svarstys, ar nušalinti žemės ūkio ministrą nuo reikalų, susijusių su Nacionaline mokėjimo agentūra1
Vyriausybė svarstys, ar nušalinti žemės ūkio ministrą Igną Hofmaną nuo reikalų, susijusių su Nacionaline mokėjimo agentūra, iš kurios pajamų gauna jis ir jam artimi asmenys. ...
-
Sabutis: ši jungtis yra itin svarbi kariniam mobilumui ir šalies saugumui3
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis mano, jog realu, kad europinės vėžės geležinkelis „Rail Baltica“ iki 2030 metų bus nutiestas tarp Lietuvos ir Lenkijos, nes ši jungtis yra itin svarbi kariniam mobilumui ir šalies saugumui...
-
Gyventojai susigrąžino milijonus eurų: priežastis – aiški3
Darbo ginčų komisija pernai darbuotojams padėjo susigrąžinti beveik 15 mln. eurų. Dažniausiai tai darbdavių jiems neišmokėti atlyginimai. Skundų skaičius išaugęs kone trečdaliu, tačiau problematiškiausių darbdavių daugiausi...
-
Susisiekimo ministras: nuo 2026 m. jau galėsime rinkti kelių mokesčius1
Elektroninės kelių rinkliavos paslaugų („e-tolling“) sistemos startavimas daugiau nebus atidedamas, ji pradės veikti 2026 m., tvirtina susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis. Anot politiko, siekiant išvengti teisminių procesų, kurie s...
-
Paaiškėjo, kam ir kiek paaugo atlyginimai: viena grupė nustebins
Geriausiai apmokamos profesijos nesikeičia. Pernai daugiausiai uždirbo aukščiausio lygio vadovai ir informacinių technologijų specialistai. Tačiau ne jų pajamos augo sparčiausiai. Iš sąrašo viršūnės juos stumia maisto pra...
-
Klaipėdos savivaldybė nurašys šimtatūkstantines skolas
Klaipėdos savivaldybė parengė tvarką, pagal kurią bus įmanoma nurašyti dešimtmečius besikaupusias savivaldybės biudžetinių įstaigų paslaugų gavėjų skolas už suteiktas paslaugas. ...
-
Ši pašalpa gali didėti dvigubai, bet viena ministerija priešinasi2
Socialinės apsaugos ir darbo bei Finansų ministerijos nesutaria, nuo kada ir kiek didinti laidojimo pašalpą, kuri šiemet siekia 560 eurų. ...