Bankų paslaugų įkainiai interneto parduotuvėms sumažėjo, tačiau problemos išlieka

  • Teksto dydis:

Interneto parduotuvės, pernai sukilusios prieš per aukštus "Bank link" paslaugai taikomus bankų įkainius, sako, kad maištas davė vaisių - bankai joms sąlygas pagerino, rašo "Verslo žinios".

Tačiau apskritai bankų taikomų elektroninių atsiskaitymo paslaugų įkainių problema ir toliau išlieka opi. Pasak interneto parduotuvės imk.lt vadovo Jurgis Gylio, elektroninėms parduotuvėms paviešinus problemą, įkainiai už "Bank link" paslaugą nukrito gan smarkiai.

"Tačiau bėda, kad pašalintos tik problemos pasekmės, o ne priežastys, tad ir pati problema niekur nedingo. Tarpbankinio atsiskaitymo, atsiskaitymo kredito kortelėmis įkainiai ir toliau išlieka aukšti ir kelia problemų verslui. Bankai bet kada, jei šaus į galvą, gali vėl padidinti ir tos pačios "Bank link" įkainius, nes jų niekas nereguliuoja, nereglamentuoja ir neprižiūri", - sakė jis.

Tačiau Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Stasys Kropas dėją stiprinti valstybės reguliavimą vertina kritiškai. Pasak jo, mokėjimo paslaugų įkainiai tam tikra prasme jau yra reguliuojami valstybės, tačiau tokia paslauga kaip "Bank link" nėra bankų mokėjimo paslauga, tai yra papildoma paslauga verslui, tad jos įkainiai negali būti reguliuojami.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių