„Citroen“ veržiasi į premium klasę

Leidinio „Automotive News“ duomenimis, „Citroen“ artimiausiu metu ketina paskelbti pradedanti globalinę savo prekinio ženklo „perkainojimo“ programą.

Šios „Citroen“ iniciatyvos tikslas - oficialiai įstoti į prabangius ir prestižinius automobilius gaminančių kompanijų klubą, kuriam priklauso „Audi“, BMW, „Mercedes Bez“, „Volvo“ ir keletas kitų gamintojų. Prancūzai ketina artimiausiais metais išleisti keletą naujų automobilių, kurie gerokai lenks pirmtakus kelionės komfortą lemiančiais techniniais parametrais ir interjero kokybe.

Be to, turėtų keistis ir pats „Citroen“ logotipas. Dviguba varnelė išliks, tačiau atrodys kitaip. 


Šiame straipsnyje: Citroenrinkodaros politika

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kristis

Kristis portretas
Nuo kada audi prestizines?

to Kristis

to Kristis portretas
audi prestizine iki tol kol tu nabageli jos nesugebesi ipirkti. nueik i salona ir paziurek kas yra audi, o ne radviliskio turguje.

145

145 portretas
Audi man primena Baleja.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių