Mieste atsiras daugiau kalnelių

Prie Pirmojoje Melnragėje esančio molo vedančioje Vėtros gatvėje bus įrengtas greičio slopinimo kalnelis. Jis turėtų pristabdyti greitai važinėjančius erelius. Šie įrenginiai bus išlieti ir Technikos gatvėje.

Prie Pirmojoje Melnragėje esančio molo vedančioje Vėtros gatvėje bus įrengtas greičio slopinimo kalnelis. Jis turėtų pristabdyti greitai važinėjančius erelius. Šie įrenginiai bus išlieti ir Technikos gatvėje.

Į Saugaus eismo komisiją dėl greičio slopinimo kalnelio įrengimo Vėtros gatvėje kreipėsi gyventojai.

Pasak klaipėdiečių, iš prie molo esančios aikštelės išvažiuojantys vairuotojai laksto kaip be galvos, nors šioje 300 metrų ilgio arterijoje leidžiamas greitis yra 30 kilometrų per valandą.

Gyventojai atkreipė dėmesį, kad šioje gatvėje nėra šaligatvių. Ja vaikšto daug pėsčiųjų. Tad dėl kelių erelių gali greitai įvykti nelaimė. Be to, jie yra išvertę ir vieno čia esančio namo tvorą.

Tarp Saugaus eismo komisijos narių dėl greičio slopinimo kalnelių įrengimo kilo diskusijų. Dauguma jų pasisakė už įrenginius. Atkreiptas dėmesys, kad tai yra poilsio zona ir nėra, ko lakstyti.

„Turime tiesią, gražią gatvę, tai būtinai joje turime pastatyti greičio slopinimo kalnelius. Geriau už kalnus nieko nėra“, – siūlymui nepritarė komisijos pirmininkas, Klaipėdos savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.

Klaipėdos savivaldybės mero pavaduotojas Artūras Šulcas pabrėžė, kad gatvės skirtos ne ereliams skraidyti. Jis atkreipė dėmesį, kad praėjus trims mėnesiams po kalnelių įrengimo gyventojai gali kreiptis dėl jų pašalinimo dėl keliamo triukšmo.

„Tokie atvejai gana dažni“, – tvirtino vicemeras.

Saugaus eismo komisija pritarė ir greičio slopinimo kalnelių įrengimui Technikos gatvėje ties jos sankirta su Verpėjų gatve. Gyventoja pasakojo, kad šioje gatvėje taip pat nėra šaligatvių.

Nors ši vieta yra pažymėta ženklu „Gyvenamoji zona“, o joje yra leidžiamas ne didesnis nei 20 kilometrų per valandą greitis vairuotojai dažnai to nepaiso.

„Šioje vietoje susidaro kampas. Galima laiku nepamatyti lakstančių vairuotojų. Baimė kyla ir dėl vaikų. Šioje vietoje jau buvo partrenkta moteris. Rinkau parašus dėl kalnelių įrengimo. Kaimynai tam pritarė“, – pasakojo moteris.

Saugaus eismo komisijos nariai domėjosi, ar gyventojai nebijo triukšmo, kurį kels per kalnelius važiuojantys automobiliai. Klaipėdietė tvirtino, kad kaimynams uždavė šį klausimą.

„Prie triukšmo esame pripratę, nes netoli mūsų yra geležinkelis. Manome, kad problemų išspręs tik greičio slopinimo kalneliai“, – pabrėžė gyventoja.



NAUJAUSI KOMENTARAI

eks klaipėdietė

eks klaipėdietė portretas
užaugau Aukštaičių gatvėje nr.5. , gyvenau iki 1968 m, puikiai pažįstamas rajonas , tais laikais Verpėjų - Žemaičių gatvė akmenimis grįsta buvo, žiemą gatvėse grynas ledas, nevažiuodavo autobusai. Keista, kaip laikai keičiasi. Technikos gatvė tik statėsi, o už jos buvo miesto savartynas, vėliau , girdėjau, atidavė kolektyviniams sodams

iskart

iskart portretas
iskart kalnuotai isasfaltuokit, ir vargt nereikes

Mentams

Mentams portretas
Jei netike mentai moketu ir noretu isgaudyti erelius, mums nebereiketu kenti tu ivairiausiu kliuciu
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių