Krovininę baržą Nemune ties Rusne blaškė audra

Stiprus vėjas ir audros sukeltos bangos sustabdė krovininį laivą Nemuno žiotyse.

Galynėjimasis su audringais vėjais ištvinusiame Nemuno žemupyje ties Rusne nesėkme baigėsi Nemuno laivininkystės krovininiam motorlaiviui.

Laivas kelionę prieš srovę į Kauną buvo priverstas nutraukti, neįveikęs stiprios jėgos.

Ji buvo tokia stipri, jog ties Nemuno išsišakojimu į Skirvytę, Atmatą ir Pakalnę sukinėjo sunkiasvorę baržą, skersuodama per visą upės plotį.

Laivo ekipažui teko manevruoti tarp krantinių. Po ilgų sukiojimųsi laivo komanda visgi apgręžė laivą ir sėkmingai jį prišvartavo Rusnės prieplaukoje.

A. Aleksėjūnienės nuotr.

Pagrindinis Lietuvos vandens kelias Nemuno upe ir Kuršių mariomis Kaunas–Klaipėda (E41) priklauso trans-europiniam transporto tinklui TEN-T.

Vandens kelias Nemunu per Klaipėdos uostą jungiasi su tarptautiniais maršrutais Baltijos jūroje, suteikdamas naujas galimybes krovininių srautų diversifikavimui.

Praėjusių metų vasarą pabaigtas ambicingas projektas, kurio metu buvo modernizuotas laivybos kelias tarp Kauno ir Klaipėdos.

Nemunas tapo jūrinio uosto tęsiniu. Šis projektas ne tik padidino Lietuvos jūrinės valstybės reikšmę, bet ir Kauną su Jurbarku sujungė su tarptautiniais logistikos maršrutais.

Dar pernai buvo pradėti gabenti grūdai iš Jurbarko.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaunietis

Kaunietis portretas
Baržą tai pastatė,o kas ją stums negalvojo,juk šitie buksyrai nepritaikyti tokio dydžio baržoms. Čia bėda ne vėjas,o pakilus vandens lygiui,stipriai padidėjo srovė,ir 60 metų senumo buksyras jos tiesiog neįveikia.

Rimas

Rimas portretas
Klausimas,kokiu tikslu buvo iškastas Vilhelmo kanalas?

Oho

Oho portretas
Oho kokios bangos,kaip blaškosi barža tarp bangų.Baisu labai baisu.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių