„Klaipėdos paslaugos“: 2023 metais buvo daug pirmų kartų

  • Teksto dydis:

Pernai iš „Klaipėdos autobusų parko“ į „Klaipėdos paslaugas“ pervadintos municipalinės įmonės generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas praėjusius 2023-uosius apibendrina fraze: „Tai buvo atsinaujinimo metai“.

Žvelgiant į 68 metus gyvuojančios įmonės istoriją, jau ketvirtąkart pakeistas pavadinimas. Tačiau šįkart naujas vardas „Klaipėdos paslaugos“ simbolizuoja ir kardinalų pokytį bendrovės veikloje.

„Iš keleivinio transporto bendrovės tampame daugiafunkcine įmone, šiuo metu teikiančia Klaipėdos miestui daugiau nei dešimt skirtingų paslaugų“, – pasakojo V. Ramanauskas.

Kol kas maždaug 75 proc. bendrovės veiklų išlieka susijusios su keleivių pervežimo, autobusų stoties bei keleivinio transporto aptarnavimo paslaugomis. Apie 18 proc. pajamų bendrovė uždirba iš gatvių apšvietimo bei šviesoforų įrengimo ir eksploatacijos, elektromobilių pakrovimo stotelių įrengimo ir aptarnavimo, minėtų infrastruktūros objektų projektavimo. Bet kasmet vis didesnę uždirbamų lėšų dalį atneša plečiamas komunalinių paslaugų spektras. Šiemet „Klaipėdos paslaugos“ pradėjo vasarą ir žiemą valyti uostamiesčio šiaurinės dalies gatves, šaligatvius. Kaip ir anksčiau, bendrovės darbuotojai vykdo specifines kelių ir gatvių ženklinimo paslaugas, iš miesto teritorijos nutempia ir saugo bešeimininkius automobilius.

Vaidas Ramanauskas. „Klaipėdos paslaugų“ nuotr.

Pasak V. Ramanausko, kad šiemet ant bendrovės autobusų ir kitos technikos atsirado nauji pavadinimai ir logotipai – tik vartotojams matomas vizualinio identiteto pokytis. Bet didžiausi pokyčiai vyksta bendrovės viduje. Įsiklausant į akcininko lūkesčius siekiama tapti patikimu, inovatyviu tvarių paslaugų teikimo partneriu Klaipėdos miestui.

„Šiemet mūsų įmonėje daug kas įvyko pirmąkart. Minijos–Dariaus ir Girėno gatvių atkarpoje paleidome „žaliosios bangos“ sistemą. Į Danės upę išplaukėme elektriniais laivais – autobusais. Pirmieji Lietuvoje nusipirkome trylika ilgųjų elektrinių miesto tipo keleivinių autobusų. Pasistatėme didžiausią šalyje šių autobusų įkrovos stotelių terminalą. Mūsų dujiniai autobusai pernai ėmė važinėti naudodami biodujas. Pradėjome mažąja technika šluoti pėsčiųjų ir dviračių takus“, – metų pokyčius vardino V. Ramanauskas, pridurdamas, jog tai darbai, kuriuos mato klaipėdiečiai. Bet ne ką mažiau naujovių įdiegta ir bendrovės viduje, skirtų sklandesniam procesų valdymui, darbų saugai, darbuotojų komfortui.

„Ačiū visai mūsų komandai už puikius metus – šiemet netgi pirmąkart tapome lyderiais tarp šalies keleivinio transporto bendrovių pagal pelningumo rodiklius. Bet negaliu kolegoms pažadėti, kad kitąmet darbų bus mažiau“, – juokavo V. Ramanauskas.

Mat 2024 m. laukiama parvykstant užsakytų dar 21 elektrinio autobuso, kitąmet suplanuotas senamiesčio ir visų miesto apšvietimo tinklų atnaujinimas, tęsiamas daugiabučių kiemų apšvietimo projektavimas ir įrengimas. Siekiant mažinti elektros energijos sąnaudas gatvių apšvietimui „Klaipėdos paslaugos“ ruošiasi įsigyti 8 MW galios vėjo arba saulės elektrinę su energijos kaupikliu. Ir, kaip numatyta įmonės strategijoje, plėsti komunalines paslaugas miestui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių