Dėl saugumo kilnojant Pilies tiltą – galvosūkiai

Miesto valdžia ieško būdų, kaip užtikrinti didesnį saugumą Pilies tilto pakėlimo metu. Tokių veiksmų imtasi, kai ant kylančio tilto buvo užvažiavęs automobilis.

Sieks išvengti incidentų

Pilies tiltas kasdien po du kartus – ryte ir vakare – pradėtas kilnoti nuo gegužės. Taip bus viso navigacinio sezono metu – iki spalio 31 d.

Tikėtasi, kad tai paskatins savininkus švartuoti savo jachtas Dangės ruože nuo Biržos iki Pilies tilto ir taip bus papuoštas miestas.

Tačiau kilnojant Pilies tiltą neišvengta ir incidentų. Kartą pakeltas statinys apie pusvalandį nenusileido.

Prieš pustrečios savaitės tiltas buvo pakeltas kartu su ant jo užvažiavusiu automobiliu.

Vis dar atliekamas tyrimas, kas kaltas dėl šios situacijos. Buvo atliktas eksperimentas, kuris parodė, kad automobilis turėjo nepaisyti raudono šviesoforo signalo.

Taip pat teigiama, kad dieną, kai įvyko šis incidentas, darbuotojas keturias minutes negalėjo nuleisti užkardų, nes važiavo automobiliai, kurių vairuotojai nepaisė raudono šviesoforo signalo.

Miesto valdžios atstovai surengė pasitarimą, kaip užtikrinti didesnį saugumą Pilies tilto pakėlimo metu.

Atkreiptas dėmesys, kad pasitaiko atvejų, kai ant keliamo statinio vaikšto ir pėstieji.

"Nesakau, kad tokių situacijų būna daug, bet turime užtikrinti miestiečių saugumą. Norime, kad tokie įvykiai nebepasikartotų", – tvirtino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius.

Įrengs mirksinčią lempą

O.Mariničius atkreipė dėmesį, kad neretai sulaukiama pastebėjimų, kad vairuotojai nepastebi prie Pilies tilto esančių šviesoforų.

"Sunku pasakyti, kodėl taip yra. Gal visi yra pripratę prie šių įrenginių. Tačiau, jei žmonės nepastebi, vadinasi, yra problema, kurią reikia spręsti", – komentavo pavaduotojas.

Apsispręsta prie Pilies tilto pastatyti didesnius, standartinius šviesoforus.

Taip pat virš kiekvieno jų norima sumontuoti dar vieną įspėjantį ženklą – žybsinčią geltoną lempą. Ji pradėtų mirksėti pradėjus kelti tiltą.

Žadama darbuotojus, kurie atsakingi už tilto pakėlimą, aprūpinti garsiakalbiais, kad prireikus galėtų įspėti pėsčiuosius ir vairuotojus, neišeidami iš kabinos.

Pasiryžę nešioti ženklus

Žadama abiejose Pilies tilto pusėse, kiek tolėliau, įrengti informuojančias apie objektą lenteles, tokias pat, kokios yra įrengtos prie pat tilto. Taip pat ant užkardo įrengti "Stop" ženklą.

"Tikimės, kad tokių priemonių užteks saugumui užtikrinti tilto pakėlimo metu", – vylėsi pavaduotojas.

Prašyta, kad už tilto pakėlimą atsakingam darbuotojui būtų tiksliai nurodyta, kaip jis turi elgtis, jei susidaro tam tikros situacijos.

Pasitarime aptartų priemonių įgyvendinimui dar turi pritarti Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius. Priemonės turėtų būti įgyvendintos artimiausiomis savaitėmis.

"Jei bus rezultatas, būsime laimingi ir patenkinti. Jei ne, turėsime imtis papildomų priemonių", – tvirtino pavaduotojas.

Pasak O.Mariničiaus, gali tekti organizuoti, kad prieš tilto pakėlimą, užsidegus raudonam šviesoforo signalui, gatvėje būtų iš vienos ir kitos pusės statomi laikini ženklai ar papildomi užkardai. Tą darytų darbuotojas.

"Jau pučiame šaltą vandenį", – tvirtino pavaduotojas.

Galvota ir apie šviesoforų įrengimą vienoje ir kitoje pusėje toliau nuo tilto. Jie būtų susieti su tilto pakėlimu. Tačiau tam reikėtų didelių investicijų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

?

? portretas
gal pykdo žmones dėl kamščių kad patys prašytų naujo tilto-o kur naujas tiltas ten kažkur nauji namai- patys prašėt

mda

mda portretas
Čia tas pats kas penkiolikai minučių uždaryti geležinkelio pervažą dukart kasdien, nors joks traukinys nevažiuoja. Tai nerealiai kvaila. Aišku, po kiek laiko tiek pėstieji tiek automobiliai nebepaisys tokios pervažos. Jūs man pasakykite ar per visą tilto kilnojimo istoriją nors viena jahta įplaukė? Ką toms jahtoms dangėje veikti kai šalia pilies uostelis.

hmm

hmm portretas
Kokia prasmė tą tiltą kilnoti jei pro jį niekas neplaukia? O ką daryti pėstiesiems ir automobiliams jei prieš nosį raudonas užsidega? Juk apsisukti ir važiuoti atgal tai nebėra galimybės. O pėstiesiems ką daryti? Pjauti kilometrą pirmyn atgal kad apeiti pakeltą tiltą? Įsūvaizduokit eini sau pesčiomis į keltą ir tilta pakelia. Varyk aplinkui pusvalandi. Idiotiškai sukinstruotas statinys, jokios veiksmų logikos nerasta kaip ir sveiko proto.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių