- Asta Aleksėjūnaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Uostamiesčio eismo saugumo klausimus sprendžianti Eismo saugumo komisija išklausė siūlymų, kaip galima būtų sumažinti avarijų skaičių mieste. Kai kurie jų verčia iš koto.
Liktų tik dvi eismo juostos?
Klaipėdiečius turėtų nustebinti projektuotojų siūlymas Baltijos ir Taikos prospektų žiedinėje sankryžoje panaikinti trečiąją juostą.
Pačioje judriausioje uostamiesčio žiedinėje sankryžoje lengviesiems automobiliams beliktų viena – vidurinioji juosta.
Pirmąja judėtų autobusai, nes jiems visame Taikos prospekte numatyta atskira eismo juosta.
Trečioji iš viso būtų panaikinta.
Transporto skyriaus specialistė Lina Žemaitytė komisijai pasakojo, kad šioje sankryžoje sužeista 11 žmonių.
„Daug eismo juostų ir didelė manevrų laisvė“, – paaiškino L. Žemaitytė.
Projektuotojai problemą pasiūlė išspręsti primityviai – žiedinėje sankryžoje palikti dvi juostas, kad vairuotojai nenardytų iš vienos į kitą ir taip esą būtų išspręsta avaringumo problema.
Miesto tarybos narys Sergej Mažūga paklausė specialistės, gal 11 sužeistų žmonių sankryžoje yra tie, kurie, nesilaikydami eismo taisyklių ar būdami girti, nėrė automobiliais į vadinamąją gaudyklę?
Specialistė atsakė, kad į šį skaičių patenka ir tokie vairuotojai.
„Jei neklystu, ši sankryža bus svarstoma viso Taikos prospekto rekonstrukcijos projektavimo metu. Sprendiniai bus pateikti su visu projektu“, – komisijai priminė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Andrius Žukas.
Komisija nusprendė nieko nekeisti ir palikti galiojančią tvarką.
Andrius Žukas. Vytauto Liaudanskio nuotr.
Gatvę – užsėti žole?
Dar vienas sprendimas, sukėlęs komisijos nariams klausimų, taip pat nebuvo patvirtintas.
Aiškinantis avaringumo priežastis Taikos prospekto, Kauno ir Agluonos gatvių sankryžoje, pasiūlyta panaikinti įvažą į Taikos prospektą, važiuojant nuo Kauno gatvės pusės.
Dalis vairuotojų išsuka dešiniau ir į Taikos prospekto eismą įsilieja šalutine išvaža.
Šioje sankryžoje buvo sužeisti šeši žmonės.
Tačiau aiškėja, kad išvaža esanti niekuo dėta.
Na, atsiprašau, bet tai – nelogiška.
Siūlyta net išmontuoti asfaltą, panaikinti eismo juostą ir ją užsėti žole arba juostą uždaryti stulpeliais.
„Irgi nesupratau tokio siūlymo. Aš tokio sprendimo jokiu būdu nepasirašyčiau. Neaišku, kam būtų švaistomi savivaldybės pinigai“, – savo nuomonę išsakė A. Žukas.
Jis stebėjosi siūlymu mažinti eismo juostų skaičių, kai nėra aišku, kas iš tiesų lėmė avaringumą šioje sankryžoje.
„Siūloma mažinti eismo juostas vien tam, kad parodytum, kad kažką darai? Na, atsiprašau, bet tai – nelogiška. Ši sankryža įtraukta į Taikos prospekto projektą. Visi klausimai bus išspręsti, kai bus atliktas auditas“, – kalbėjo A. Žukas.
Mašinų nedraus statyti
Dar vienas siūlymas, kurį svarstė Eismo saugumo komisija, taip pat nesulaukė pritarimo.
Transporto skyrius komisijai įvardijo siūlymą uždrausti ištisos paros automobilių stovą Sausio 15-osios gatvėje iki pat Tilžės gatvės.
Po kelių eismo įvykių Sausio 15-osios gatvėje jau buvo nuspręsta įrengti greitį mažinančius kalnelius.
Tokiam siūlymui nepritarė ne tik policijos atstovai, bet ir kiti komisijos nariai.
Komisijos pirmininkas Algirdas Kamarauskas patikino, kad pirmiausia derėtų išklausyti vietos gyventojų nuomones, tik tuomet imtis tokių drastiškų sprendimų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kruizų turizmas atsigauna – kitąmet laukiama penktadaliu daugiau turistų1
Šių metų Klaipėdos kruizų sezonas buvo itin sėkmingas – laivų ir keleivių skaičius padidėjo iki 1,5 karto, o kitais metais tikimasi augimo dar maždaug penktadaliu. ...
-
Pažeidimai nustatyti 23 Palangos maitinimo įstaigose iš 331
Daugumoje šiemet patikrintų Palangos maitinimo įstaigų Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai nustatė pažeidimų, šeštadienį praneša portalas tv3. ...
-
Klaipėdoje nuvilnijo kalėdinių giesmių festivalis
Prieš Naujuosius metus uostamiestyje tęsiasi šventinių renginių maratonas. ...
-
Šileika: e. tollingo sistema turės įtakos krovos Klaipėdos uoste apimtims
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovas Vaidotas Šileika sako, kad elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistema, vadinamasis e. tollingas pabrangins krovinių pervežimus automobiliais, todėl turės įtakos Klaipėdos jūrų uost...
-
Dangės skvero fontanas Klaipėdoje kitąmet neveiks: bus rengiamas naujas projektas1
Naujasis Dangės skvero fontanas 2025 metais neveiks – Klaipėdos miesto savivaldybė pranešė, jog pirks jo antžeminės patalpos įrengimo techninio darbo projekto parengimo paslaugas. Kaip praneša portalas „Atvira Klaipėda“,...
-
Klaipėdoje ženklai neatlaikė vėjo gūsių
Klaipėdiečiai uostamiestyje pastebėjo neįprastai apgadintus kelio ženklus. Nurodomieji kelio ženklai, žymintys pėsčiųjų perėjimo per gatvę vietas, nulinko į skirtingas puses. ...
-
Perspėjo būti budrius: sukčiai už du eurus siūlo autobusų bilietų
Sukčiai sukūrė fiktyvią viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ feisbuko paskyrą ir ėmėsi apgaulės – už du eurus siūlo neva nemokamą važiavimą autobusais šešiems mėnesiams. ...
-
Naujųjų sutikimas – su lietumi
Sinoptikai gražių orų metų sandūrai neprognozuoja. Naujų metų sutikimui teks ruošti skėčius, tačiau bent jau bus nešalta. ...
-
Naujo polėkio metas – ne tik šventiniu laikotarpiu
Nuolatinė tarpdisciplininės komandos pagalba, susitelkimas į paciento ir jo artimųjų lūkesčius bei jų gyvenimo kokybės gerinimas – tai tik keli iš daugybės tikslų, kuriuos savo atsidavimu darbui įgyvendina Klaipėdos medicininės slaug...
-
Rekordas: siuntą atsiėmė žaibišku greičiu2
Visoje šalyje prieššventiniu laikotarpiu išsiunčiama ir pristatoma milijonai siuntų. Tam, kad jos adresatus pasiektų laiku, priimama daugiau darbuotojų, ilginamos jų darbo valandos. Yra žmonių, kurie siuntas stengiasi atsiimt...